“Extreem lang wachten, matige pizza's”
Beoordeling van Il Pinel'lo

Il Pinel'lo
Geclassificeerd als nr. 29 van 48 Restaurants in Ronse
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben 1 uur moeten wachten voor 2 pizza's! Het was nochtans niet overdreven druk.. Pizza was niet slecht maar ook niet top! Geen olijfjes of borrelnootjes voor ons, maar voor al de andere tafels wel! Ik vroeg een glas rode wijn voor bij men pizza en ik heb het nooit gekregen.. Kortom, voor ons blijft het éénmalig dat ze ons daar zien!

22 april 2018 beoordeeld

We wilden met vrienden Italiaans eten in Ronse. Dit restaurant heeft totaal niets met Italiaans eten te maken. Abnormaal lange wachttijden, na een uur nog steeds geen voorgerecht. Het hoofdgerecht liet nog eens meer dan een uur op zich wachten. De gerechten waren smaakloos. Hier de slechtste risotto ooit gekregen, en bovendien een weerzinwekkende hoeveelheid. Gaandeweg was de vriendelijkheid ook volledig weg. Hier komen we nooit meer. Af te raden.

17 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant heeft een beperkte kaart van pizza's maar je hebt een ruime keuze aan vis en vlees. Niet onmiddellijk geschikt om met (kleine ) kinderen te gaan eten. Heerlijk gegeten.

12 augustus 2017 beoordeeld

We hadden al veel goede dingen gehoord over dit restaurant dus we dachten laten we dit maar eens proberen. Ontvangst was matig. Een lach kon er al niet af. We hebben vrij lang moeten wachten tot er ons gevraagd werd wat we wouden als aperitief. Druk was het nochtans niet. Er zaten maar 6 mensen. Na 20 minuten kregen we onze aperitief. Daarop valt nu niets te zeggen want die was redelijk groot. Een 10-tal minuten later kregen we ons voorgerecht. Beiden hadden we kaaskroketjes besteld. Elk 2 kaaskroketten met wat rauwe groenten. Ze zagen er warm uit. Toen ik mijn eerste hap nam was ik al teleurgesteld. Ze waren nog lauw en eerder zelfs naar de koude kant. Een hap later was mijn kaaskroket nog bevroren. Ik heb dan mijn 2de opengesneden en die was ook nog bevroren. Ik heb toen vriendelijk de serveerster geroepen en gezegd dat ze nog bevroren waren. Alé die vroeg zelf al aan mij 'zijn zo nog koud?' Ze nam mijn bord terug mee. Ik was in de veronderstelling dat ik 2 nieuwe ging krijgen. Niets is minder waar. Ze hebben die gewoon opgewarmd in de microgolf!! Toen was mijn honger al over. Als hoofdgerecht had ik penne 4 kazen en mijn man rundvlees met pasta. De penne zwom in de kaassaus en er zaten rare brokken in. Ik heb meer dan de helft laten staan. Mijn man zijn vlees viel nog mee maar daarmee is ook alles gezegd. De pasta die hij erbij kreeg was voorzien van een tomatensaus. Je kon evengoed water eten want zo smaakte die saus.
Normaal nemen wij altijd nog een dessert. Deze keer hebben wij onmiddellijk de rekening gevraagd waar we ook nog eens een half uur op hebben moeten wachten.
Ik vind ze veel te duur voor hetgeen je krijgt. Wie graag naar een lekkere italiaan wil gaan eten dan rij je beter enkele kilometer verder Naar Oudenaarde. Daar heb je voor hetzelfde geld een 3 gangenmenu met aperitief en wijn en vooral lekker eten, snelle en vriendelijke service.
Wij gaan in ieder geval nooit meer terug!

30 mei 2017 beoordeeld

Een fijn Italiaans restaurant waar ook mensen met voedingsallergieën in de watten worden gelegd. De glutenvrije kaaskroketten zijn fantastisch.

Reizigers die Il Pinel'lo bekeken, bekeken ook

Ronse, Oost-Vlaanderen

In Il Pinel'lo geweest? Deel je ervaringen!