“avondje uit in een nog net geen sterren restaurant”
Beoordeling van Maison-D

Maison-D
Geclassificeerd als nr. 2 van 48 Restaurants in Ronse
Keukens: Hedendaags
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld

tien op tien! Wie lekker wil eten en genieten van uitmuntende smaakkombinaties is hier aan het juiste adres. vriendelijke bediening in een mooi kader. Misschien iets hogere prijsklasse maar zeker eens de moeite waard om te ervaren....

27 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De eerste maal in het voor ons onbekende Ronse gaan eten en het was een schot in de roos. Aan de buitenkant een mooi art Deco gebouw, aan de binnen zijde mooi gemoderniseerd maar toch de oude toetsen behouden. Zonder vooraf te reserveren werd ons een leuke tafel aangewezen voor de lunch. Heel vriendelijke ontvangst en ondanks de hoge bezetting straalt het restaurant een rust uit. We kozen voor het 3-gangen lunch menu omdat we niet heel lang konden blijven. Elk bordje werd met zorg en klasse gepresenteerd en de smaken waren uitstekend. We kozen voor wijnen per glas bij de gerechten, een Italiaanse vermentino bij de kabeljauw. De sommelier gaf ons enkele hints. Als afsluiter nog een koffie met een bordje fijne koekjes. Ik denk dat we van deze jonge Restaurant houders in de toekomst nog gaan horen (misschien wanneer ze hun eerste ster halen) en voor de prijzen moet je het zeker niet laten om MaisonD te bezoeken. Lunchmenu 28€, fles water 0.75L 7€, koffie met fijne koekjes 6€, glas wijn 8€.

16 april 2018 beoordeeld

Ik ben dit weekend komen eten in Maison D en het eten en de service was beide top.
De uitbaatster was vriendelijke en professioneel hetzelfde voor haar personeel.
Het eten was zoals altijd van top kwaliteit en zeer vernieuwend.
Zeker voor herhaling vatbaar
10 op 10

16 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een lekker middagmaal en/of avondmaal moet je in Ronse zijn bij Maison D!!
TOP KWALITEIT!! Werken met verse producten en de gerechten hebben een super smaak! Komt dan ook door de super chef en het personeel dat zorgt dat je hun smaken nooit meer zal vergeten!
TOP BEDIENING!! de verantwoordelijke is altijd vrolijk en super vriendelijk, ook het personeel en sommelier zijn zeer aangename mensen en je word met een glimlach bediend en ze weten goed wat er op de borden ligt!
Jonge mensen met heel veel passie voor het vak!
Ik raad iedereen dan ook aan om 1 keer in hun leven bij Maison D te gaan eten! Dus zeker doen en niet vergeten!

Luna Alina Candries.

15 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was fantastisch eten met de perfect uitgekozen wijnen je beleeft er een echt top moment de bediening was supper vriendelijk en behulpzaam en niet te vergeten goed gezind het eten was uitstekend zelden zo goed gegeten zeker een aanrader om eens te gaan eten.

Reizigers die Maison-D bekeken, bekeken ook

Ellezelles, Hainaut Province

Ellezelles, Hainaut Province

In Maison-D geweest? Deel je ervaringen!