“mooi kader maar kan stuk beter”
Beoordeling van Bistro Boekzitting

Bistro Boekzitting
Geclassificeerd als nr. 5 van 48 Restaurants in Ronse
Keukens: Belgisch
Beschrijving: Onze unieke ligging tussen het muziekbos en het St.-Pietersbos maakt van bistro Boekzitting de ideale uitvalsbasis voor prachtige wandelingen. Op koude dagen kan je je daarna opwarmen bij één van onze haardvuren. Bij zomerse temperaturen kan je verpozen op ons terras.
31 mei 2018 beoordeeld

ontvangst correct door vriendelijke dame, cava te zoet, hapje ok, salade niçoise boven verwachting met verse tonijn, rijkelijk bord, zeer goed. Toen kwam een grote groep toe, moesten we 3x teken doen om nog glas te bestellen maar alle aandacht ging naar groep wat begrijpelijk is, maar af en toe eens kijken naar alle tafels kan helpen. Toen we uiteindelijk frietjes bij kregen voor 2 personen, kwam er een veel te grote portie, jammer want pure verspilling. Ook om de rekening te krijgen, heeft het veel moeite gekost om de aandacht van 1 ober te krijgen. Ook het terras kan een poetsbeurt gebruiken, zou een heel ander gevoel geven. Er zit potentieel in maar mist dat extraatje...

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zondag 27 mei
Rond 12 u 30 gearriveerd zeer vriendelijk onthaal.
Lekkere keuken en zeer vriendelijke bediening.
Wij komen zeker terug , dikke proficiat voor de bediening!

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De eerste keer, vorig jaar, waren we zeer tevreden van zowel het eten als de bediening... Alhoewel het eten zeker niet teleurstellend was deze keer, was de bediening dat zeker wel! Het meisje deed zeker haar best om onbeleefd te doen, zuchtte steeds, rolde met haar ogen, leek ongeduldig en geërgerd. Ik vind het ook zeer ongepast dat het meisje en één van de jongens niet van elkaar konden afblijven, heel onprofessioneel op het werk. Ze vergaten beiden constant dingen en leken super verward, ze waren meer met elkaar bezig dan de klanten. Zeer jammer dat de bediening deze keer zo tegenviel.

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier héél lekker gegeten. Vol-au-vent was super. Steak perfect gebakken, lekkere pepersaus, vers knapperig slaatje erbij en vers gesneden frietjes. De bediening was ook heel vriendelijk. Kortom een adresje om terug te keren.

25 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onbeleefde , hautaine en onvriendelijke bediening. Woorden als aub en dank u zijn blijkbaar niet gekend. Klein geld terug wordt op tafel gegooid met minachtende blik. Zaak die we nooit meer bezoeken zover is zeker. Wat een verschil met speur Louise op de markt van Louise Marie.

Reizigers die Bistro Boekzitting bekeken, bekeken ook

Ronse, Oost-Vlaanderen

In Bistro Boekzitting geweest? Deel je ervaringen!