“SUPER!!!”

Geclassificeerd als nr. 5 van 59 Restaurants in Lokeren
Keukens: Hedendaags
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Lunch
Beschrijving: "Bistronomische gastvrijheid in groen kader" Restaurant Vos deelt u graag een zinnenprik uit in de schaduw van het Molsbroek. Bij ons proeft u van een seizoensgebonden streekkeuken zonder streken. Lunchmenu of diner? Laat uw buikgevoel spreken en geniet van een portie hartige heerlijkheid.
13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Van begin tot eine top! Voor het 4 gangen diner gegaan. SUPER! Van umuzes tot kaasplak TOP!!! Aangepaste wijnen TOP!!
Personleel weet waar het over praat, komen sowiso terug!!

Datum van bezoek: september 2019

7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Volledige menu genomen maar zeer teleurgesteld. Smaken die me niet lagen (rode biet, rauwe vis, rabarber), extreem kleine porties. Ik bleef op mijn honger zitten. Bij thuiskomst nog iets moeten eten of met honger naar bed.
Voor die prijs verwacht ik meer!

Datum van bezoek: september 2018
2 juli 2019 beoordeeld

We bezochten het restaurant op een hete zomerdag. We kregen een plaatsje op een afgescheiden tuintje dat volledig in de schaduw lag door parasols en bomen waardoor het aangenaam vertoeven was. Het eten was ronduit schitterend. Een echte aanrader.

30 juni 2019 beoordeeld

Op het terras naast de tennisclub hebben we genoten van de zondaglunch. Mooie gerechten , knap gepresenteerd. Wijnarrangement (22 €) degelijk. Lopers op de tafels buiten leken mij een minimum , ook een bloemetje?
Nu naakte tafels. Lekker maar toch wat te duur ( 175€ voor 2)

27 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor ons het beste restaurant uit Lokeren! Verrassende gerechten in een ontspannen sfeer! Top! Wij komen zeker terug.

Reizigers die Restaurant VOS bekeken, bekeken ook

Zele, Oost-Vlaanderen
Lokeren, Oost-Vlaanderen

In Restaurant VOS geweest? Deel je ervaringen!