“Een rustig verblijf met de nodige luxe en alles ...”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Reizigersbeoordelingen

Vodde_1
Varsenare, België
2 beoordelingen
“Een rustig verblijf met de nodige luxe en alles in nabijheid”
Beoordeeld op 24 mei 2020 voor een verblijf in juni 2019

Een prachtig huis met alles wat je nodig hebt in een prachtige omgeving.
Zeer rustige ligging en toch op wandelafstand van de zee..
Als je eens een dagje niets wilt doen dan kan je lekker dobberen in het zwembad.
Heel vriendelijke en eerlijke eigenaars.
We komen zeker terug..

Datum van verblijf: juni 2019
Je leeftijdgroep 35-49
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren
Vertrouwd door reizigers
Je gratis vermelding instellen
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.