“Slecht eten, nooit gaan eten”
Beoordeling van Pomegranate

Pomegranate
Geclassificeerd als nr. 206 van 250 Restaurants in Corfu Town
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben per vergissing deze tent bezocht.
Per vergissing omdat we nadat we de bestelling hadden geplaatst het al heel erg lang duurde voordat er iets uit de 'keuken' kwam.
We hadden 2 souvlaki kip besteld. Hoe lang kan het duren voordat je wat patat met een klein beetje tsaziki en kip klaar hebt gemaakt. Na ongeveer 30 minuten was het er eindelijk.
Op het bord lag wat slappe patat, erg droge doorbakken kip zonder enige smaak en scherp smakende tsaziki die op een verlept slablaadje lag met twee dunne plakjes tomaat.

Wat ook zeer irritant was dat de medewerkers steeds langs de tafel liepen, dus erg rustig zat je ook niet.
Ook de prijs is veel te hoog voor het geen wat je te eten krijgt. Ons huisdier krijgt nog beter eten.

Voor iedereen die wat wil gaat eten in Corfu stad een Waarschuwing... ga hier echt nooit eten! (30-05-2018)

Een TripAdvisor-lid
11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We dachten even ergens te gaan kijken zonder de app te gebruiken... nooit meer! €40 voor 2 clubsandwiches, een portie gyros en 3 cola. Het eten was vettig en het waren SUPER kleine porties. Ook kregen we achteraf het bonnetje in het grieks geschreven waar we dus geen wijs uit konden maken. We vroegen naar een vertaling omdat we natuurlijk niet gewoon betalen zonder te weten wat er staat en toen werd er super kortaf gedaan.

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verschrikkelijke tent waar je als toerist wordt bedonderd. Wij betaalde 8.50 ps. Voor 1 fresh juice. Belachelijk! Wij zijn heerlijk bij de tent tratamento gaan zitten met eerlijke en normale prijzen!

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

NOOIT heen gaan!! 5 fruitsapjes genomen en mochten €42,50 aftikken.. echt niet normaal. De bediening is ook erg onaardig. Voor wél een leuke ervaring, ga naar de buren toe (Tratamento)

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een toeristische val, 5 verse sapjes voor 8,50 per stuk!
Prijs verzinnen ze ter plekken.

Slechte kwaliteit, zeker vermijden.

Reizigers die Pomegranate bekeken, bekeken ook

Corfu Town, Corfu

In Pomegranate geweest? Deel je ervaringen!