Beoordeeld op 28 juli 2017

In Corfu Mare genoten wij van een heerlijke vakantiepauze. Het personeel is enorm vriendelijk: aan de balie, in de bar, aan het zwembad, bij de maaltijden... altijd en overal! De sfeer is het grootste pluspunt van het hotel: aangenaam, vriendelijk en ongedwongen. Het 16+ concept was nieuw voor ons en een fijne ervaring: we konden zelf 200% van het zwembad genieten. De maaltijden waren uitstekend... al kan je in de stad wel iets goedkoper eten. De kamer was goed in orde en iedere dag weer piekfijn... enkel de douche had zijn beste tijd gehad. De ligging is niet geschikt voor wie een strandvakantie wil, maar ideaal zo dicht bij de stad: met de bus geraak je overal.

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 7 januari 2017

Het hotel is erg goed verzorgd, en lekker rustig omdat er geen kinderen toegestaan zijn.
Onze vlucht was met 12 uur vertraagd en we mochten zonder problemen nog een nachtje blijven.
Mocht ik weer terug gaan naar Corfu, dan zal ik zeker weer naar terug gaan.

Verbleef: september 2016
Beoordeeld op 9 mei 2016

Heel fijn hotel met prima faciliteiten, zoals fitnessruimte, zwembad, vergaderzaal, airconditioning op de kamer en behulpzaam personeel. Kamer is prima ruim en de bedden zijn erg comfortabel. Ook is de omgeving rustig waardoor je prima kan uitrusten. Mocht je de stad in willen gaan dan zou je dat kunnen lopen. Anders per taxi; deze zijn binnen een paar minuten na bestellen aanwezig en voor €10,- ben je in de stad.
Aanrader!

• Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 21 september 2014

Schoon, net hotel ( jammer van de schimmel op de kit randen in de douche) waar personeel er alles aan zal doen om het je naar de zin te maken. Mooi zwembad, ik vond het wel a-sociaal dat er op de bedjes bij het zwembad een handdoek wordt neergelegd om deze te "reserveren".

• Verbleef: september 2014
Beoordeeld op 11 september 2014 via mobiele applicatie

Een gezellig en net hotel met een uitgebreid ontbijtbuffet.
Met genoeg aandacht voor de noden van de logees zoals een zeepdispenser in de douche, gebruik van pantoffels en kamerjas (gratis).
Enige punt dat voor ons niet stoorde, maar misschien wel de moeite om te vermelden is dat de vliegtuigen zowel overdag als 's nachts over het hotel vliegen wat kan zorgen voor enig lawaai.
Maar dit hotel is zeker een aanrader voor wie houdt van rust en toch een beetje luxe op vakantie .

Verbleef: september 2014, reisde met een partner