“Lekkere lunch”
Beoordeling van Popolo

Popolo
Geclassificeerd als nr. 5 van 249 Restaurants in Mykonos-Stad
21 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kan gerust je lunch meenemen of ter plaatse opeten. Alles werd vers bereid, heerlijke volle salades en broodjes.
We hadden een zelf samengestelde salade genomen, heerlijk.
Ook deftige prijzen, zeker niet overpriced

29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekkere Greek salades en super verse tonijnsalade gegeten voor een schappelijke prijs! Gezellig straatje om in te zitten!

21 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ligt in een heeel klein straatje maar zeker de moeite waard! Eten is met liefde bereid en zeer smaakvol .

9 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een verse salade gegeten. Ter plekke vers bereid met zelf gekozen ingrediënten. Heel smaakvol en gezond. Aanrader. Personeel is super vriendelijk en helpt met het maken van keuzes. Voor wie gek is op een vers bereide en betaalbare salade, doen! Sfeervol, wij zijn fan.

4 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten voor een normale prijs, alles vers.
Een aanrader voor een lunch, vriendelijk personeel en mooie zaak

Reizigers die Popolo bekeken, bekeken ook

Mykonos-Stad, Mykonos

In Popolo geweest? Deel je ervaringen!