“Lekker eten”

Keukens: Grieks, Hedendaags
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
5 oktober 2014 beoordeeld

Ik kom al 38 jaren jaarlijks op Mykonos. Sinds het restaurant in de hoofdstraat is gevestigd, kom ik er regelmatig. Afgelopen week was ik er met 5 vrienden. De meesten hadden uit het veelkeuze menu voor de Lotus lever gekozen. Wij vonden het allemaal geweldig. Een aanrader is ook het voorgerecht de Lotus champignons.
Elsa is een geweldige gastvrouw, die ik natuurlijk al lang ken. Achim achter de bar is daar een goede gastheer. Het is er aangenaam toeven.
Kortom, een aanrader.
Guus Keizer

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor K for Kiku
Bekijk de nieuwste beoordelingen

25 augustus 2014 beoordeeld

Heerlijk gegeten in hartje Mykonos-stad. Hartelijke ontvangst door de Nederlandse eigenaresse. De mousaka is een absolute aanrader!

6 juli 2014 beoordeeld

al jaren gast bij restaurant LOTUS en natuurlijk nog steeds die geweldige gastvrouw ELSA . ik kom al 17 jaar op mykonos en toch zeker 5/6 keer in de 2 weken . als ,,oud,, restaurant houder AMBIANCE 9 , KWALITEIT 9 , PRIJSTECHNISCH 9 , en last but not least GASTVRIJHEID een vette 10 . roel houbijn ps probeer de tournedos champignonsaus hhmmmmm

6 juli 2014 beoordeeld

Als gast voel je je bij Gastvrouw Elsa direct thuis. Het is een fantastisch klein, maar ooh zo gezellig restaurant en heeft een leuke menukaart, met een heel goede kwaliteit. Een aanrader.

11 juli 2012 beoordeeld

Hartstikke leuk restaurantje, niet zo groot maar daardoor uiterst sfeervol. Ligt in het hartje van het centrum.
Ik heb er een paar keer gegeten, van kleine hapjes tot hoofdgerecht : HEERLIJK !!
De romantische sfeer wordt mede bepaald door de hartelijke bediening van eigenaresse Els en haar twee zonen
Kortom, een echte aanrader !!

Reizigers die K for Kiku bekeken, bekeken ook

Mykonos-Stad, Mykonos

In K for Kiku geweest? Deel je ervaringen!