“Heerlijk gegeten”

Geclassificeerd als nr. 27 van 261 Restaurants in Mykonos-Stad
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We voelden ons hier erg welkom en alles was goed voor elkaar. De gerechten waren heerlijk op smaak en we hadden er alle vertrouwen in dat het goed kwam met de gerechten wat betreft de lactose intolerantie van mijn vriend. Ze vonden het sneu dat hij geen nagerecht kon kiezen en kwamen daarom met een schaaltje zoete kersen. Kortom, we kwamen niets tekort. We zouden graag eens hier terug komen.

Datum van bezoek: september 2019

29 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Door de recensies had ik me er iets meer van voorgesteld maar we hadden een leuke avond. Eten was prima

Datum van bezoek: augustus 2018
8 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op onze laatste vakantiedag in Mykonos gaan eten bij dit restaurant, aangeraden door Lonely Planet. Meteen door de eigenaar begroet die je ook graag voorziet van tips voor gerechten. Zelf had ik de moussaka, zeker een aanrader! Heerlijke sfeer in de tuin.

Datum van bezoek: augustus 2018
24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten op gezellig dakterras met charmante bediening door de Griekse eigenaar van het restaurant. Alles ziet er fris en gezellig uit. Het eten was prima, flinke porties en redelijk geprijsd

Datum van bezoek: mei 2018
5 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In een klein hoekje in een mooie tuin vind je dit pareltje. Lekker Grieks eten, klaargemaakt door de schoonmoeder . Vriendelijke bediening en veel uitleg gekregen. De moeite waard!

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Eva's Garden bekeken, bekeken ook

Mykonos-Stad, Mykonos
Mykonos-Stad, Mykonos

In Eva's Garden geweest? Deel je ervaringen!