“Vakantie Tenerife 2018”
Beoordeling van Embassy

Embassy
Geclassificeerd als nr. 39 van 345 Restaurants in Costa Adeje
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig restaurant, erg goed, voor een vergelijkbare prijs als alle andere restaurants. Is niet aan de wandelpromenade, maar zeker een goed alternatief. Wij zijn fan van Embassy

Datum van bezoek: mei 2018

4 april 2018 beoordeeld

Al enkele jaren op rij naar Adeje op reis en dagelijks dinertje in Embassy. Nog nooit teleurgesteld, een absolute aanrader!

Datum van bezoek: juli 2017
13 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima diner aan drukke straat. Ik miste de zonsondergang een beetje. Diner is prima. De bediening een beetje haastig. Voorgerecht (avocado met kaas en tomatensoep), hoofdgerecht (Paella) en nagerecht prima.

Datum van bezoek: maart 2018
12 maart 2018 beoordeeld

Restaurant Embassy, gelegen in Avd de Los Pueblos, is een goed restautant. Het eten is er zeer lekker en van goede kwaliteit. Het een van de "duurdere" maar het is het zeker waard. De bediening is zeer vriendelijk. Men doet hun uiterste best om hier en daar een woordje Nederlands te spreken. Reservatie is gewenst. Een goede aanrader.

Datum van bezoek: maart 2018
3 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke maaltijd achter de rug. We namen de 'cherne' (vis: baarssoort] van de chef. Geserveerd in een lekkere saus met enkele schelpen en een langoustine. Bord afgedekt met pizzadeeg. Lekker! We kozen ook voor een fles witte wijn uit Tenerife. Prima! Attente obers.

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die Embassy bekeken, bekeken ook

Costa Adeje, Adeje
Tenerife, Canarische Eilanden

In Embassy geweest? Deel je ervaringen!