“Jammie zo lekker”
Beoordeling van El Churrasco Adeje - GESLOTEN

El Churrasco Adeje
17 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de tweede maal deze vakantie op bezoek voor een maaltijd. Wij hebben zo lekker gegeten lekker vlees lekkere wijn en een lekker dessert verzorgd tot in de puntjes. We moeten dan wel in ons hotel ervoor extra betalen maar is de moeite waard

ElChurrascoRest, Social van El Churrasco Adeje, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 oktober 2017

Dear Lucienne,

We are glad to hear that you enjoyed a good experience for the second time in our restaurant.

Comments like this help us to keep working hard to reach our clients’ expectations.

We expect to welcome you in our establishment in the near future.

Kind regards.

2 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste mensen,

Ik wil graag mijn ervaring delen mbt het eten bij El Churrasco in het bleu jardin tropical.

Wegens de goede reviews van een jaar geleden wou ik heel graag in het hotel zelf eten, na dag 4 zijn we ook gaan eten in het restaurant. Wij zijn meerdere malen in Tenerife geweest, hebben restaurants in de bergen opgezocht, langs de boulevards, in hotels etc..

Eenmaal binnen gekomen voelde het al vanaf seconde 1 gewoon echt niet goed! De bediening of hoe je het ook wilt noemen, gedroeg zich erg arrogant en had totaal geen intresse in ons. Wel was er intresse in een grote groep nette Spanjaarden die kwamen eten.

Na een aantal minuten kregen we brood met kruidenboter voorgeschoteld wat we niet besteld hadden, vervolgens kregen we nog iets voorgeschoteld wat echt heel smerig was, excuses dat ik het zo vertaal, maar dit is de realiteit. Ik werd zo misselijk van de geur dat ik snel naar buiten ging om een sigaret te roken. Vervolgens mijn favoriet (biefstuk) besteld, en mijn vriendin kip. Ik probeer het maar kort te houden, maar de patat was zacht en de vet druipt er vanaf, de biefstuk heb ik al helemaal geen woorden voor. Zoals eerder vermeld hebben wij overal in restaurants gegeten op Tenerife, en waar ook in de wereld, maar zoeen slechte biefstuk heb ik nog NOOIT gegeten, heel veel vet en niet eetbare stukken vlees. Toen ik mijn eten kreeg heb ik ook naar mayonaise gevraagd aan de erg onbeleefde bediener, waarop ik bijna 15 min heb gewacht. Dezelfde persoon zag ook dat mijn biefstuk op was, en vraagt ook nog eens are you finish! Aha dat is erg knap als al mijn friet er nog ligt zonder ik de mayonaise heb gehad.

Mijn vriendin had het ook niet naar d'r zin, eerst zit er een vlieg in het wijnglas waar kwakeloos het drinken word ingegooid, vervolgens krijgt ze een simpele kip uit de jus voor 18 euro met een aardappel waar het zoutgehalte hoger lag dan dat je op een zak patat gooit uit de frituur..

Ohja, daarbij hebben we de 2 voorgerechten die we niet eens besteld hebben en niet eens opgegeten hebben, ook nog eens moeten afrekenen. Maar dit is hier blijkbaar heel normaal, ook hebben wij hier cocktails gedronken en kregen pinda's en olijven zonder dat besteld te hebben, waar we ook nog eens 4 euro voor moesten betalen, blijkbaar ook heel normaal???

Ik ben een persoon die nog NOOIT een review heeft geschreven en altijd wel tevreden is, en ook altijd 15/20% fooi geeft.

Ik heb hier 2 euro fooi gegeven en dat was nog teveel, dit spant gewoon echt de kroon, aangezien ik dit niemand gun heb ik dit review gelijk geschreven in me hotelkamer, met hevige buikpijn wat door dit eten is gekomen. Ik raad het restaurant echt af!!!!

Groetjes een meer dan ontevreden klant!

21 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden ons heel erg verheugd op dit restaurant. Vooral na het lezen van alle recensies op tripadvisor. Dat zag er veelbelovend uit.
Totaal geen gastvrijheid, we voelden ons niet welkom. Totaal geen vriendelijkheid. Daar waar de terrassen van de andere restaurants vol zaten, was hier naar 1/4 bezet. Eten was ver onder de maat. Angusburger was smakeloos, de kip in de kipnuggets van mijn zoon was ver te zoeken en ik had de zalm. Gewoon een homp zalm die wel aardig was, maar die ik halverwege zat was. Zeer eentonig. De halve zalm laten staan en ik heb nog nooit zalm laten staan. Veel geld voor tja hoe kan ik het noemen.... Een zware tegenvaller!! En ik ben geen azijnpisser, maar iemand die wil genieten en daar ook best voor wil betalen. Ondanks alle lovende woorden een echte tegenvaller!

20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echte aanrader voor wie graag een lekker stuk vlees eet. Heel leuk kader en een perfecte bediening. Prijs-kwaliteit top!! Een van de betere restaurants.

ElChurrascoRest, Social van El Churrasco Adeje, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2017

Dear Rudi,
Thank you so much for sharing your experience.
We hope to welcome you again in our restaurant soon.
Cordial Greetings.

14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed vlees. Heerlijk gegeten. Bediening was uitstekend en de ambiance ook! Een Spaanse avond inclusief dansers, drank en muziek.

Tip voor na het eten: ronmiel (rum met honing, een specialiteit Vd Canarische eilanden. Soort van likeursmaak)

ElChurrascoRest, Social van El Churrasco Adeje, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2017

Dear costumer,
Thank you for sharing your experience. We have carefully read your comment and we’re glad to know that you had a great time with us.
It would be a pleasure to see you again and thus, it will provide us the opportunity to offer you the service that you have appreciated.
Cordial Greetings.

Reizigers die El Churrasco Adeje bekeken, bekeken ook