“Luxe dineren”

Gran Maison
Geclassificeerd als nr. 78 van 437 Restaurants in Costa Adeje
Keukens: Internationaal
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening. Eten is van goede kwaliteit en daar is de prijs ook wel naar. Ze hebben lekkere eendenborst, kreeft en betaalbare wijnen. Ligging is iets minder langs een drukke hoofdstraat, maar het eten en drinken maakt het goed.

Datum van bezoek: september 2019

18 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met gezin lekker gegeten, wij hadden oesters vooraf en surf and turf, canadian lobster en een kindermenu als hoofd. Beef was heerlijk mals en de kreeft was goed bereid. Verder een prima wijnkaart. En prima service. Wel iets duurder dan een gemiddeld Tenerife restaurant, zeker wel een aanrader. Kortom, prima als afwisseling.

Datum van bezoek: augustus 2019
22 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een restaurant met heerlijke gerechten, een mooie wijnkaart en een uitstekende bediening. Enige minpunt zijn de nagerechten. De pannacotta was Ok, maar niet bijzonder, terwijl de creme brûlée slecht was.

Datum van bezoek: juni 2019
21 november 2018 beoordeeld

Het leek alsof de afwasploeg en de chef van plaats gewisseld hadden. De sol Menière was puur citroensap en de garlic patatos waren precies van de dag tevoren, koud en droog.

Datum van bezoek: november 2018
14 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We lazen de goede beoordelingen en dachten dat we het juiste adres gekozen hadden. Maar helaas. Er waren zeker positieve punten, de vriendelijke ontvangst alsook de bediening, maar helaas viel het eten wat tegen. Twee dunne doradevisjes langs de droge kant met koude groenten ( broccoli - boontjes) en een lauwe wortel en ajuinschijfje. We kozen nochtans de aantrekkelijk menu uitgestald op foto bij de ingang van het restaurant. De tafel achter ons had ook al schotels terug naar de keuken gestuurd wegens té koud. Had de kok een slecht dag?

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Gran Maison bekeken, bekeken ook

Costa Adeje, Adeje
Costa Adeje, Adeje

In Gran Maison geweest? Deel je ervaringen!