“Gewoon goed”

Geclassificeerd als nr. 2 van 4 Dessert in Costa Adeje
Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijzonder kleine eetgelegenheid, doet daardoor zeker niet af aan de kwaliteit van het eten. Goede sandwiches voor een kleine prijs. Beste BLT sandwich wat ich gegeten heb op Tenerife. Tevens is de eigenaresse ook heel behulpzaam en heeft ons een paar restaurantjes prijsgegeven die goed zijn en niet zo toeristisch.

30 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen nu voor het 2e jaar terug hier.
Het is wel veranderd van eigenaar maar het eten is nog precies hetzelfde alleen de kaart is wel kleiner. Maar wij komen hier nog steeds heel graag.
Ontbijt of lunch!!!! Echt een bezoek waard.

9 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste ontbijt dat we hier hadden. Het eigeel van mijn english breakfast was nog lopend. Perfect gebakken dus! Ook de cjeesplate met gegrilde croissants is een aanrader!

12 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In een kneuterig knus roze bloemetjes-sfeer genoten we van prima koffie en cappuccino. De cheesecake en carrotcake smaakten overheerlijk: vers en met zorg bereid.
Bediening was aardig maar onderbezet. De zaak zat eigenlijk echter te vol voor een goede bediening. De serveerster vergat een deel van onze bestelling. Jammer. De rest smaakte goed en daardoor vulden we onze tijd gelukkig 'smakelijk'.
Conclusie: prima tent, goede gerechten en goede koffiekwaliteit, heel anders dan de standaard-koffietenten in Costa Adeje. Aandachtspunt: personele bezetting en alertheid.

2 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je een plek zoekt waar je lekker kan eten voor weinig geld is dit de plek.
Echt in 1 woord geweldig.
Niet alleen voor zoete dingen maar de nachos waren ook echt om je vingers bij op te eten en voor 4,95 echt bizar.
En daarbij het bevroren glas met ijskoud bier echt hemel op aarde.
Echt gaan.

SUSAN S, Manager van Halfway Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juli 2016

Thanks so much from the half way team

Reizigers die Halfway Cafe bekeken, bekeken ook

Playa de las Americas, Tenerife

In Halfway Cafe geweest? Deel je ervaringen!