Colon Guanahani - Adrian Hoteles
Royal Garden Villas(Costa Adeje)
US$ 431*
US$ 368*
  • Gratis parkeren
Bahia del Duque(Costa Adeje)
US$ 1.183*
US$ 162*
  • Inclusief ontbijt
US$ 148*
  • Gratis parkeren
Iberostar Bouganville Playa(Costa Adeje)
US$ 145*
  • Zwembad
  • Aan het strand
Iberostar Grand Hotel Salome(Costa Adeje)
US$ 589*
28 februari 2018 beoordeeld

Kleinschalig hotel. Geen stations ingang zoals andere mastodonten.
Minimum leeftijd 16 jaar. Rustig. Meestal oudere (belegen) gasten.
Goede keuken.
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Perfecte hygiene kamers, omgeving.
2 mooie verwarmde (ook in de winterperiode) zwembaden. Solarium (met jacuzzi) op het dak.
Rustige live muziek s'avonds.
Verbleven reeds in top floor kamers (de duurste) en standaard kamers (de voordeligste). Standaard kamers zijn vernieuwd (oa inloopdressing en ruime regendouche) en aangenamer van inrichting dan de top floor.
Het enig verschil is de ligging en uitzicht. Top floor kijkt uit op het zwembad en de zee (in de verte). Is wel door de hoge ligging gevoeliger aan (frisse) wind.
Standaard kamers kijken uit op straat. Relatief weinig last van lawaai. Heeft ook zijn charme omdat men beweging kan gadeslaan.
Keuze die men moet maken voor de meerprijs voor de topfloor of de standaard kamer.

absolute aanrader voor een rustige en zonnige winterbreak

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
GM_Adrian_Hoteles, Director General van Colon Guanahani - Adrian Hoteles, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 maart 2018

Dank voor u positieve feedback.

Het verheugt ons te vernemen dat u genoten heeft van uw vakantie bij ons in Colon Guanahani.

Wij hopen u uiteraard opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groeten,

De directie

25 februari 2018 beoordeeld

Goede locatie, mooie omgeving, -16 jarigen niet toegelaten, daardoor zeer rustig,mooie verwarmde zwembaden, ligzetels met kussens en handdoeken. Mooie ruime kamers met inloopouche, goede bedden. Heel vriendelijk personeel! Lekker buffet maar ook mogelijkheid bediening aan tafel!

Kamertip: Het hotel heeft ook kamers voor rolstoel gebruikers en ook speciale liftstoel om in zwembad te gaan
Verbleef: februari 2018, reisde met een partner

Het verheugt ons te vernemen dat u een fijne vakantie heeft gehad in ons hotel.

Dank voor uw feed-back, zullen ons personeel hier zeker van op de hoogte brengen.

12 februari 2018 beoordeeld

Keurige kamer met een goed bed, een ruim balkon, ligbedden en een zwembad voor de deur, kunnen de basis vormen voor een goede vakantie. Het restaurant biedt prima waar en dankzij het feit dat het hotel voor "adults only" is, kun je ook in alle rust en vrede eten.
De bediening laat niets te wensen over en na de maaltijd kunnen de oudjes zich zelfs nog aan een dansje wagen op muziek uit de goede oude dagen.

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
GM_Adrian_Hoteles, Director General van Colon Guanahani - Adrian Hoteles, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2018

Het verheugt ons te vernemen dat u een fijne vakantie heeft gehad in ons hotel.

Heel erg bedankt voor uw mooie feedback.

15 januari 2018 beoordeeld

Zeer aangenaam rustig hotel, aan te raden aan al wie graag in de zon ,naast prachtige piscines een goed boek wilt lezen.
Superieur kamer: OK mooi terras.
Personeel :zeer vriendelijk.

Een minder punt was het buffet op oudejaar, hadden wat meer iets speciaal verwacht.

Zeker een aanrader aan wie in de drukte van de "Playa's" een oase van rust zoekt.

We waren er voor de tweede maal, hopelijk een derde maal...
Met vriendelijke groeten
Jean De Langhe/Monique Claeys

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
GM_Adrian_Hoteles, Director General van Colon Guanahani - Adrian Hoteles, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 januari 2018

31 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer rustig niet goedkoop. Klein buffet, kamers zijn wel in orde mooie badkamer Vriendelijke bediening ! Geen tuin wel zonneterras en extra zwembad op dakterras. Liften zijn aanwezig. Eten niet echt super, kamers op gelijkvloers grenzen aan zwembaden.

Verbleef: december 2017, reisde alleen
GM_Adrian_Hoteles, Director General van Colon Guanahani - Adrian Hoteles, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 januari 2018

Heel erg bedankt voor uw feedback.

Met vriendelijke groeten,