Beoordeeld op 27 maart 2018 via mobiele applicatie

Wat moet ik zeggen? Alles is perfect! Het ontbijt is zo uitgebreid dat je met geen mogelijkheid alles kunt proeven! Het personeel is super vriendelijk, het hotel ligt aan de boulevard, winkelcentrum om de hoek, prachtig uitzicht op de ondergaande zon in de zee vanaf de nieuwe bar op het dakterras, dit jaar hadden ze nog een extra zwembad toegevoegd. De wellness hebben we niet uitgeprobeerd omdat ze deze aan het verbouwen waren. Verderop richting het westen is men bezig een geheel nieuw strand aan te leggen dat bijna klaar was. Absoluut een aanrader!

Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden
CalidadDreamplace, Director de Relaciones con Clientes van Gran Tacande Wellness & Relax Costa Adeje, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juli 2018

Beste Miranda D,

Als eerst willen wij u bedanken voor het kiezen van ons Gran Tacande hotel om uw vakantie door te brengen en om de tijd te nemen om uw uitstekende ervaring met ons op TripAdvisor te delen. Het is altijd een plezier om een positieve opmerkingen zoals die van u te lezen, ontzettend bedankt!

Het voltallige personeel is zeer verheugd over het horen van uw mooie woorden over hun werk, wat ze graag doen. U kunt het voelen en zien, want ze zijn altijd vriendelijk, behulpzaam en willen altijd al uw wensen vervullen.

Zoals u al zei, het hotel ligt zeer centraal, dichtbij het strand Playa del Duque, op slechts een steenworp afstand van het winkelcentrum, boulevards waar je leuk en gezellige restaurants kunt vinden.

Ten slotten zijn wij meer dan blij om te weten dat u snel weer terug zult komen. We verheugen ons op deze dag, dat wij u kunnen verwelkomen in ons hotel Gran Tacande voor nog een geweldig verblijf!

Vriendelijke groet!

Beoordeeld op 13 januari 2018 via mobiele applicatie

Voor de 4e of 5e keer komen we in dit hotel en het verveelt nog steeds niet.
We waren blij verrast met de vernieuwingen en aanpassingen: mooier en luxer.
Hele fijne kamers, vriendelijk personeel (dat na 1 dag al weet welke thee je bij het ontbijt drinkt), uitgebreide keuze voor het ontbijt, goede bedjes bij de diverse zwembaden. ‘S avonds een uitgebreid buffet met keuze variërend van versgemaakte sushi tot Italiaans tot Aziatisch, vis , vlees....
Voor de kleine trek tussendoor: keuze van broodje tot kreeft.
Ligging is ook prima: op loopafstand restaurantjes bereikbaar voor een snack, eenvoudige maaltijd of van een wat hoger niveau.
De kans is heel groot dat we er weer terugkomen.

Verbleef: januari 2018
CalidadDreamplace, Director de Relaciones con Clientes van Gran Tacande Wellness & Relax Costa Adeje, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 januari 2018

Beste MMu2013,

Bedankt voor uw positieve review over uw verblijf in onze Gran Tacande. Wij zijn erg blij dat u opnieuw genoten heeft van uw vakantie!

Wat goed dat u zo tevreden bent over onze nieuwe kamers. Met hun open en ruimtelijk ontwerp zijn ze uniek en uitgerust met alles wat u nodig heeft voor een relaxte vakantie, van roomservice tot ´pillow menu´ en van regendouche tot ruim balkon.

We zijn ook erg blij dat u genoten heeft van ons Zurron Market Buffet, met het lekkerste eten, gemaakt met alleen de beste en meest verse ingredienten, bereid door onze profesionele koks in de keuken.

De liggen van ons hotel is inderdaad erg fijn. Het ligt vrij rustig maar toch vrijwel aan het mooie ´Playa del Duque´ waar u kunt genieten van een verkoelende duik in de Atlantische Oceaan. Ook ligt het dicht bij gezellige restaurants en bars, en tevens ligt er onder het hotel zelf nog een shopping centre, met diverse kledingwinkels, restaurants en een supermarkt.

Wij hopen dat wij u in de toekomst nog eens mogen voorzien van een fantastische vakantie!

Team Gran Tacande

Beoordeeld op 12 november 2017

We kwamen dit jaar voor de 13e keer op Tenerife. In die tijd was dit ons 6e hotel waar we verbleven. Ik moet zeggen het heeft ons niet teleurgesteld!

Dit zou wel eens ons vaste hotel kunnen worden.. Ik was bang dat de renovaties voor overlast zouden zorgen. Dit was gelukkig niet het geval. Waar gewerkt wordt is netjes afgezet en afgewerkt. Van geluidsoverlast hadden we geen last.

Wat dan ook wel leuk is dat we enkele keren verrast werden met de onthulling van nieuwe gedeelten. Zo was tijdens ons verblijf het restaurant met het buffet gedeelte klaar. Het was ons niet eens opgevallen dat het afgezet was. Toen de afzetting weg was waren we verrast met het resultaat.

We hadden een vernieuwde kamer met zeezicht. Nou en wat een zeezicht, ik denk dat we een van de mooiste uitzichten van Adje hadden. Ruim terras met comfortabele stoelen. Super lekker bed met kussen service. Keuze uit 5 of 6 verschillende kussens. Ideaal voor een snurker als ik want de standaard kussens zijn voor mij vaak te dun. Een dikker kussen besteld en na een uur lag het op mijn bed. De kamer zelf was erg mooi, twee minpuntjes waar ik niet van hou zijn dat de kamerdeur zelf niet op slot kon en ook de toiletdeur niet. Maar dat was het dan ook wel.

De medewerkers zijn zoals hier al veel vermeld wordt super vriendelijk, maar dat is voor dit hotel niet uniek. Dat zijn ze overal op Tenerife naar mijn mening. Niets is te veel moeite. We hadden een huurauto en deze kan je normaal gesproken in de parking van het hotel zetten. In verband met de renovaties kon dit nu blijkbaar niet. Geen probleem, we konden onze auto gewoon voor de deur parkeren en de portier zette hem waar hij dan ook stond tijdens onze vakantie. Wilde we weer weg met de auto? Geen probleem binnen 5 minuten stond hij weer voor de deur. Super…

Meestal als we meer dan 7 dagen in een hotel verblijven willen we toch na een dag of 5 eens buiten het hotel eten. Niet in dit hotel, de keuken is echt heel erg goed. Het begint al bij het ontbijt, nog nooit zoveel keus gehad, bubbels, kaviaar, foie gras, diverse soorten vers gemixte sappen enz enz.
Het avondeten was ook heel erg goed. Voor je neus vers gemaakte sushi, keus uit 4 of 5 soorten verse vis die ter plekke voor je wordt gebakken. 4 Soorten vlees of gevogelte, ook vers voor je gebakken. We hebben echt genoten.

Aan de vernieuwde zwembaden was het ook geen race naar de ligbedden om je handdoek te leggen. Nee hoor gewoon rustig na het ontbijt naar het zwembad en daar je ligbedje kiezen. Deze waren ook nieuw met lekker dikke kussens en bijzettafeltjes. Als je wat wilde bestellen kon je gewoon op een van de vele knopjes rond het zwembad drukken en de ober kwam je bestelling opnemen.

Wat ons met name naar dit hotel heeft getrokken is de locatie. Deze is wat ons betreft gewoon perfect. Gelegen aan het Playa De Duque strand, een van de mooiste stranden in Adeje. Bovenop een klein maar mooi winkelcentrum met daarin een kleine maar nette supermarkt, diverse restaurantjes (ga zeker eens naar White Tappas voor je lunch) en een hele goede ijssalon. Naast het hotel heb je nog een super mooi groot winkelcentrum. Het hotel is ook op wandelafstand van Playa Fanyabe. Hier vindt je nog meer horeca en winkeltjes. Dit is ’s avonds ook heel leuk met allerlei vermaak.

Kamertip: Kamer met zeezicht was super
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
CalidadDreamplace, Director de Relaciones con Clientes van Gran Tacande Wellness & Relax Costa Adeje, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 november 2017

Beste Nico v,

Allereerst willen wij u bedanken voor het schrijven van deze mooie review, en het delen van uw goede ervaringen in ons Gran Tacande hotel met ons en andere gebruikers op TripAdvisor.

Erg fijn om te horen dat u geen last heeft gehad van onze renovaties. Wij proberen er alles aan te doen om ervoor te zorgen dat onze gasten hier geen last van hebben. Dit doen we door bijvoorbeeld pas vanaf 10 uur ´s morgens te gaan werken, zodat de gasten die uit willen slapen, hier ook de kans voor krijgen. Een anders voorbeeld is zoals u gemerkt heeft dat we alles afzetten, zodat niemand zich kan hinderen aan de mensen die aan het werk zijn op het bouwterrein.

Wat goed dat u zo genoten heeft van onze zeezicht kamer met een prachtig uitzicht over de Atlantiche Oceaan en bij goed weer op La Gomera.
Onze kussenservice is speciaal gemaakt voor mensen zoals u. Mensen die niet op elk kussen comfortabel kunnen slapen. Fijn dat u hier zo positief over bent.

Wij vinden het jammer dat onze niewe kamers u tegenvielen. We hebben de kamers zo modern mogelijk gemaakt, door het inbouwen van het min of meer open badkamer, met deuren die inderdaad niet op slot kunnen. Veel mensen zijn positief over onze nieuwe kamers, helaas horen we ook wel eens dat mensen het niet zo prettig vinden. Wij hebben in ieder geval gedaan waarvan wij dachten dat we het daarmee onze gasten zou comfortabel mogelijk zouden maken. Als dit niet bij u is gelukt willen wij graag hiervoor onze excuses aanbieden.

Verder willen wij u bedanken voor alle andere mooie woorden die u in uw review genoemd heeft over onder andere onze koks, de locatie van ons hotel en ons vriendelijke personeel. U kunt van ons aannemen dat iedereen er alles aan doet om onze gasten een onvergetelijke vakantie te bezorgen.

Ondanks de twee minpunten, hopen wij dat u toch genoten heeft van uw vakantie op Tenerife en uw verblijf in ons hotel, en we hopen u zeker nog eens te mogen verwelkomen in ons Gran Tacande, of in één van onze andere Dreamplace hotels.

Met vriendelijke groet en tot ziens!

Beoordeeld op 1 november 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel voert momenteel een totale vernieuwing door. Zowel de kamers, de zwembaden het restaurant enz. Worden momenteel vernieuwd. Het resultaat is nu al zichtbaar. Prachtige nieuwe kamers ruim en modern ingericht, mooie vernieuwde zwembaden, prachtige moderne keuken, eten nog steeds super lekker, wij komen zeker terug.

Verbleef: november 2017, reisde met familie
CalidadDreamplace, Director de Relaciones con Clientes van Gran Tacande Wellness & Relax Costa Adeje, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 november 2017

Beste Mario F,

Allereerst willen we u danken voor de moeite die u heeft genomen om een review op TripAdvisor te plaatsen over ons Gran Tacande hotel.

Wat fijn dat u zo enthousiast bent over de vernieuwingen die we aan het doorvoeren zijn. We zijn hard aan het werk om het resultaat nog beter te maken.

We hopen u snel terug te zien in ons Gran Tacande hotel.

Met vriendelijke groet

Beoordeeld op 20 oktober 2017 via mobiele applicatie

Goed hotel met mooie grote kamers met vriendelijke medewerkers. Schoon en prettig zwembad met goede ligbedden. Gym is prima, niet uitgebreid maar voldoende om alles te trainen. Het ontbijt is uitgebreid en goed! Dichtbij het strand!

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner

Beste simonnn1979

Bedankt voor het schrijven van de review over Grand Tacande hotel op Tripadvisor.

Fijn dat u genoten heeft van onze ruime kamers, uitgerust met een airco, balkon of terras, televisie, minibar, bad, douche en föhn.

We zijn erg blij dat u het naar u zin heeft gehad, en dat u genoten heeft van onze zwembaden.

We hopen u nog een te mogen verwelkomen in een van onze Gran Tacande hotel!

Met vriendelijke groet en tot ziens!