“Zeker een bezoek waard”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
26 maart 2017 beoordeeld

Heerlijk gegeten in een gastvrije omgeving. Bediening voelt prima aan hoe de gast behandeld wil worden. Het eten wordt bereid in een open keuken waar vooral de gril achter een glazen wand de aandacht trekt. Uitgebreide kaart waar indien gewenst zeer flexibel mee omgegaan wordt. Wij vinden dit een aanrader.

gourmetland, Director Comercial van The Brasserie, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 mei 2017

16 maart 2017 beoordeeld

Als je alleen gaat eten krijg je een tafeltje ergens in een hoekje. De hoofdkelner is er zeker niet op zijn plaats. Onvriendelijk, staat naast je te wachten terwijl je de kaart aan het lezen bent en tokkelt voortdurend op de stoel naast je. Heel irritant. Ik wou dit keten-restaurant een tweede kans geven maar kwam 2 keer hetzelfde tegen. Na het afruimen van de hoofdschotel kregen alle andere tafels het dessertmenu, ik niet. Toen ik zelf om een dessert vroeg (citroensorbet met wodka) zei de hoofdkelner mij onmiddellijk: 'no ice, machine broken'. En dat was het. Als je dan ziet dat 3 minuten later wel ijs geserveerd wordt.......Bij de afrekening kregen alle tafels een klein drankje 'chupito', singles niet. Mij zien ze daar niet meer. Bye bye

16 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Schuin tegenover H10 Gran Tinerfa is deze spaanse 'kantine' te vinden, de ogenschijnlijk eenvoud is in de gerechten terug te vinden. Verse ingredienten, mooie gerechten en heerlijke pizza's maken het een feestje om te eten. Bediening is vriendelijk, niet gehaast. Prijs/kwaliteit is goed, dus gewoon doen als je in de buurt bent!

30 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor no nonsense travellers met stevige trek een goede keuze, pasta en pizza prima en met veel frutti di mare. Prijs past bij kwaliteit. Vlees is specialiteit en smaakt idd goed, mals en smakelijk. Bediening is competent, de serveerster in het zwart is qua voorkomen leuker dan qua humeur, laat haar niet de kaart in het Engels uitleggen

1 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was redelijk, maar niets om over naar huis te schrijven. Bediening "oudere man met bril" zeer ongeïnteresseerd, meer plichtmatig ze werk aan het doen dan ook maar enige vrolijkheid te vinden. Gamba's waren niet goed schoongemaakt. Kortom voor mij niet
Voor herhaling vatbaar gezien er veel meer betere restaurants op Tenerife zijn.

gourmetland, Director Comercial van The Brasserie, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juli 2016

le pido disculpas hablaremos con el encargado

Reizigers die The Brasserie bekeken, bekeken ook

Playa de las Americas, Tenerife

Playa de las Americas, Tenerife
Costa Adeje, Adeje

In The Brasserie geweest? Deel je ervaringen!