Iberostar Bouganville Playa
Royal Garden Villas(Costa Adeje)
US$ 499*
  • Gratis parkeren
Bahia del Duque(Costa Adeje)
US$ 1.190*
  • Inclusief ontbijt
Iberostar Anthelia(Costa Adeje)
US$ 267*
  • Gratis parkeren
Sunset Bay Club by Diamond Resorts(Costa Adeje)
US$ 94*
Melia.com
  • Inclusief ontbijt
US$ 148*
  • Gratis parkeren
Iberostar Grand Hotel Salome(Costa Adeje)
US$ 592*
8 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In plaats van een weekje skien in Oostenrijk, door omstandigheden, een weekje zon op Tenerife. Wij kozen voor Iberostar Bouganville Playa. Een groot hotel. De receptie is vriendelijk en heet je welkom. De kamers zijn schoon en niet te groot. De rest van het hotel is wat ‘ouddated’. De gemiddelde leeftijd in het hotel is hoog (zeg boven de 70). Dat heeft heel lange wachttijden bij de lift tot gevolg. De eetzaal is groot, erg rumoerig en onpersoonlijk. Het eten is goed en gevarieerd. Voor iets meer gezelligheid eet je in de buurt in een van de restaurants.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
9 december 2017 beoordeeld

Het eerste wat opvalt als je binnen in de receptie binnen komt is de rommelige indeling.
Het altijd drukke Spaanse receptioniste die ons hielp was zeer vriendelijk , we hadden 2 dagen voor vertrek dit geboekt en een upgrade genomen voor een iets luxere kamer aangezien dit 60 euro meer kosten op de reis. Gelukkig hadden we dat gedaan. Deze kamers zitten op de starprestige verdiepingen , vanaf etage 9en hoger. De kamers zijn pas gemoderniseerd mega tv met wel bvn en hoop Duits en Pools Spaans en wat Engels. Heb je een USB met film neem die mee. Past er in. De kamer heeft een goed bed en een redelijke badkamer. Maar nog klein maar prima. Je kan ook voor 560 voor een week extra de starpresige optie nemen. Dus gelijke kamers als die wij hadden maar dan een zwembadje op de hoogste verdieping een eigen plekje naast de gym. En volgens ons niet echt veel meer dan dat. Niet boeken dus. Zonde van het geld.
Verder is het eten redelijk hetzelfde elke dag. Maar voor een week prima en van zeer goede kwaliteit. Met een hotel met zo’n 800 mensen en nog geen 300 zonnebedjes is het handdoekje leggen onvermijdelijk , laat staan in het hoogseizoen. Nu is het 70+ wat het gros is hier. Leuke winkel en boulevard meteen bij het hotel. Heerlijk voor een week bij bruinen in de koude december maand.

Kamertip: Neem een upgrade van de kamer. Naar de prestige afdeling
  • Verbleef: december 2017, reisde met een partner
15 november 2017 beoordeeld

Goede locatie, mooie zwembaden, vriendelijk personeel. Wij zijn nu twee weken terug van een weekje iberostar en hebben prachtig weer gehad 30 gr +Onze zoon van 8 jaar is zelfs naar de kids club geweest en dat doet hij anders nooit. Goede bedden, mooie kamer, mooi zeezicht. Eem minpuntje is dat het zwembadwater echt ijskoud is. Zelfs het zwembad wat zo gezegd verwarmd is, is ijskoud! Mijn zoon had na 5 minuten in het zwembad blauwe lippen. Maar ja het is ook november.
Met Halloween hadden ze een prachtig buffet helemaal in het teken van Halloween.
Nog een minpuntje voor ons wat dat er te weinig keus in groenten waren bij het avondeten. bv. de uien waren uit blik, veel fruit uit blik. Wel veel slaatjes met mayo.

• Verbleef: november 2017, reisde met familie
23 oktober 2017 beoordeeld

Zeer goed hotel met een perfecte prijs/kwaliteitsverhouding. Goede ligging aan het strand en in een levendige omgeving maar zonder geluidsoverlast. Ruime kamers met grote en goede bedden. Badkamer met inloopdouche en badproducten. Zeer vriendelijk personeel. Maar de grote troef is het buffetrestaurant. Zowel 's ochtends als 's avonds is er een enorme keuze en diversiteit. Het terras aan de kamer is redelijk klein.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Iberostar
18 oktober 2017 beoordeeld

Tijdens onze vakantie naar Tenerife hebben we ons verblijf doorgebracht bij Iberostar Bouganville Playa. We hebben 7 nachten in het hotel doorgebracht met half pension verzorging. Dit betekend ontbijt (met drankjes) en diner (zonder drankjes) inbegrepen.

Kamer: Kamer aan de noordelijke kant van het hotel met zicht op voorruitgericht Costa Adeje, links de zee en het eiland La Gomera en rechts de bergen plus het topje van El Teide. Een schone kamer met grote badkamer en ruime douche en goed regelbare airco. De kamer werd iedere dag mooi op orde gemaakt en handoeken/bedlinnen vervangen wanneer wij dit aangaven.

Personeel: In alle gevallen vriendelijke, Engels sprekende en kwaliteitsgerichte medewerkers. In het restaurant viel dit extra op en word je op je wenken bediend door vrolijke en vriendelijke dames en heren.

Zwembad: Nadat we van onze dagactiviteit terug kwamen was het altijd even rustig genieten bij het zwembad. Er zijn twee baden met voldoende bedden en parasols (periode oktober). Het grote zwembad heeft een pittoresk uitzicht over de oceaan. Handdoek huur is gratis (alleen borg).

Parkeren: We zijn heel Tenerife door geweest met onze huurauto. Deze konden we alle keren kosteloos parkeren bij het hotel. Er was dus altijd voldoende plek. Dit kan in het hoogseizoen anders zijn, maar de receptie helpt je graag met het zoeken naar een alternatieve plek.

Eten: Iedere ochtend en avond hebben we in het restaurant van Iberostar gegeten. De kwaliteit van het eten is goed en wat ons vooral heel erg aanstond was de diversiteit en variatie per dag. Toch iedere dag hier en daar weer wat anders.

Kortom: Een perfect hotel voor ons verblijf op Tenerife. Waarbij wij door de dag heen veel weg waren maar de start en het einde iedere dag weer succesvol waren.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Iberostar