Beoordeeld op 23 oktober 2017

Zeer goed hotel met een perfecte prijs/kwaliteitsverhouding. Goede ligging aan het strand en in een levendige omgeving maar zonder geluidsoverlast. Ruime kamers met grote en goede bedden. Badkamer met inloopdouche en badproducten. Zeer vriendelijk personeel. Maar de grote troef is het buffetrestaurant. Zowel 's ochtends als 's avonds is er een enorme keuze en diversiteit. Het terras aan de kamer is redelijk klein.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 18 oktober 2017

Tijdens onze vakantie naar Tenerife hebben we ons verblijf doorgebracht bij Iberostar Bouganville Playa. We hebben 7 nachten in het hotel doorgebracht met half pension verzorging. Dit betekend ontbijt (met drankjes) en diner (zonder drankjes) inbegrepen.

Kamer: Kamer aan de noordelijke kant van het hotel met zicht op voorruitgericht Costa Adeje, links de zee en het eiland La Gomera en rechts de bergen plus het topje van El Teide. Een schone kamer met grote badkamer en ruime douche en goed regelbare airco. De kamer werd iedere dag mooi op orde gemaakt en handoeken/bedlinnen vervangen wanneer wij dit aangaven.

Personeel: In alle gevallen vriendelijke, Engels sprekende en kwaliteitsgerichte medewerkers. In het restaurant viel dit extra op en word je op je wenken bediend door vrolijke en vriendelijke dames en heren.

Zwembad: Nadat we van onze dagactiviteit terug kwamen was het altijd even rustig genieten bij het zwembad. Er zijn twee baden met voldoende bedden en parasols (periode oktober). Het grote zwembad heeft een pittoresk uitzicht over de oceaan. Handdoek huur is gratis (alleen borg).

Parkeren: We zijn heel Tenerife door geweest met onze huurauto. Deze konden we alle keren kosteloos parkeren bij het hotel. Er was dus altijd voldoende plek. Dit kan in het hoogseizoen anders zijn, maar de receptie helpt je graag met het zoeken naar een alternatieve plek.

Eten: Iedere ochtend en avond hebben we in het restaurant van Iberostar gegeten. De kwaliteit van het eten is goed en wat ons vooral heel erg aanstond was de diversiteit en variatie per dag. Toch iedere dag hier en daar weer wat anders.

Kortom: Een perfect hotel voor ons verblijf op Tenerife. Waarbij wij door de dag heen veel weg waren maar de start en het einde iedere dag weer succesvol waren.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 3 oktober 2017

Dit hotel is zeer clean en proper de kamers zijn ruim en goed voorzien van airco en friggo het sanitair kan een opfris beurt gebruiken
Twee mooie zwembaden en voldoende ligstoelen.
Er is geen strand men moet zker 200 meter afdalen via de weg met trappen en schuine vlakken.
De keuken is goed ontbijt zeer uitgebreid avondmaal goed met veel keuze maar na en drietal dagen komt het menu terug.Niet alle personeel spreekt engels en of frans
Wij zijn wel verplicht twee dagen binnen te ontbijten gezien ze een foto reportage maakten, binnen is de acoustiek slecht lijkt wel een refter uit een school

Kamertip: vraag een kamer met een groot bed ipv twee enkel bedden
Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 20 september 2017

Prima hotel met gezellige terrassen en bars. Veel animatie, doch niet opdringerig, te luid of overdreven.
Zeer vriendelijk personeel en zeer net, zowel op de kamers als op de openbare plaatsen. Ideaal gelegen om te kuieren en/of te winkelen. Klein minpuntje: de rode wijn (flessen) had meestal een kurksmaak of hij was gewoon niet lekker: zuur, te oud. Jammer voor een wijnland als Spanje! Het middageten mocht ook wat beter... Maar dit heeft ons niet belet om er een zeer fijne vakantie van te maken! Tenerife heeft ons kunnen bekoren.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 3 september 2017 via mobiele applicatie

Groot hotel met circa 480 kamers. Service en kwaliteit zijn hoog. Mogelijk op basis van halfpension, volpension of all inclusive. Heel veel keuze en erg lekker. Er wordt ook rekening gehouden met allergieën. Bij het ontbijt keuze uit havermoutpap met gewone melk of sojamelk. Super uitgebreid buffet er is van alles te krijgen en alles wordt goed aangevuld. Mooie modern ingerichte kamers. Bij 1 van de 2 zwembaden live muziek en optredens. De cocktails worden klaargemaakt met originele alcoholische drank. Strandje is klein met parasols en ligbedden. Je loopt zo naar het centrum van Playa de Las Americas en Costa Adeje. Conclusie, goede prijs kwaliteit verhouding en aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2017