Beoordeeld op 3 mei 2019 via mobiele applicatie

Erg leuk familiehotel. Wij hadden een bungalow bij het kinderzwembad. De kinderen waren door al het vermaak van het enthousiaste animatieteam moeilijk warm te krijgen voor leuke dagtrippen. Die op Tenerife ook goed te maken zijn met een gehuurde auto.

Datum van verblijf: april 2019
GFHoteles, Director General van GF Isabel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2019

Bedankt voor het delen van uw vriendelijke recensie.

Bedankt voor uw positieve opmerkingen We hopen uw snel te zien bij een terugkerend bezoek.

Manager, GF Isabel

Beoordeeld op 25 april 2019 via mobiele applicatie

Een weekje met het gezin geweest half april.Fijn hotel,vriendelijk personeel.Beetje druk met ontbijt.Hadden alleen logies ontbijt.10 minuutjes lopen van het strand rn volop winkeltjes.We gaan zeker nog eens terug

Datum van verblijf: april 2019
GFHoteles, Director General van GF Isabel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2019

Bedankt voor het delen van uw vriendelijke recensie.

We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons.

De Manager, GF Isabel

Beoordeeld op 24 februari 2019

Het is nu de derde keer dat we hier komen en ben nog altijd zeer tevreden.
Grootte kamers met een kleine keuken en aparte slaapkamer.
Het zwembad is ook verwarmd dat is ook wel een pluspunt.
Soms wel wat meer lawaai omdat er heel wat kinderen zijn.

Datum van verblijf: februari 2019
GFHoteles, Manager van GF Isabel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2019

Bedankt voor het delen van uw vriendelijke recensie.
We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons.
De Manager, GF Isabel

Beoordeeld op 25 november 2018 via mobiele applicatie

Heerlijke vakantie gehad met onze dochter van 1,5jr. Ruim appartement, leuke zwembaden met en zonder glijbanen, leuk speeltuintje binnen en buiten, uitgebreid ontbijtbuffet. Na 2 dagen kregen we een beoordelingsmail van het hotel om te informeren of alles beviel. Nadat we aangegeven hadden dat we het jammer vonden dat we geen balkon op de zon-kant hadden kregen we een andere kamer aangeboden, top!
Hotel op loopafstand van leuke restaurants en het strand, en een lange wandelboulevard langs de kust. Aanrader voor gezinnen met kleine kinderen!

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 1 oktober 2018 via mobiele applicatie

Prachtig hotel, veel activeiten in en rond het hotel te doen. Zeker een aanrader om even te ontspannen. Zwembad was prachtig, personeel zeer vriendelijk. Alles wat je nodig hebt, kan je in de buurt vinden.

Datum van verblijf: september 2018
GFHoteles, Gerente van GF Isabel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2018

Beste Dagmar,

Bedankt voor het delen van uw feedback met ons na uw verblijf.
We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met de locatie, het zwembad en onze medewerkers.
We kijken er naar uit om je volgend jaar weer te zien.

Met vriendelijke groet
Manager, GF Isabel