Beoordeeld op 22 mei 2018

Wij waren onlangs voor de 1e maal in dit hotel en het was een superervaring! Heel vriendelijk personeel, superlekker eten. We waren in HP en hebben een paar keer 's middags in het restaurantje aan het zwembad gegeten en dat was telkens heel lekker en redelijk goedkoop eigenlijk. Onze kamer was ruim en proper - werd elke dag gepoetst. 's avonds kwamen ze vragen of we nieuwe handdoeken wensten - wat een service! Safe in de kamer en wifi zijn gratis. Als ik toch een minpuntje zou moeten bedenken is het de afstand als je terugkomt van het strand - het is echt wel een serieuze bergop wandeling. Maar dat weet je op voorhand dus... Ik kan eigenlijk niets negatiefs bedenken - we komen zeker en vast terug!

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
GFHoteles, Manager van GF Gran Costa Adeje, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2018

Beste Gast,
Bedankt voor het delen van uw vriendelijke recensie.
We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons.
Bedankt voor uw positieve opmerkingen We hopen uw snel te zien bij een terugkerend bezoek.
Met vriendelijke groeten,
De Manager, GF Gran Costa Adeje

Beoordeeld op 29 december 2017 via mobiele applicatie

Super hotel. Schone luxe kamers, behulpzaam personeel, leuke animatie en erg goed eten! Dicht bij het vliegveld en de zee. Tegen betaling kun je gebruik maken van de Spa met specialistische massage mogelijkheden. Voor kinderen is er de kids club.

Verbleef: december 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 23 december 2017

Mooi, proper hotel met ruime kamers en een zeer propere badkamer. Plaats genoeg aan het zwembad en geen handdoek leggen s'morgens. Zeer verzorgd ontbijt met veel verse producten. Spijtig dat het fitness gedeelte gedateerd is ! ! ! Vriendelijk personeel en een goed werkende wifi. Prima verblijf gehad

Kamertip: Vraag een kamer op vijfde verdiep met uitzicht over Playa.
  • Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 9 december 2017

Ondanks het feit dat het verboden zou zijn in het hotel, lagen alle zonnebedden 's morgens vroeg al vol handdoeken. Wij hebben zelfs 2 keer met ons dochtertje op de grond moeten zitten omdat er onvoldoende plek was aan het zwembad.
Het eten is zuiver op de engelse gasten gericht en er is geen mogelijkheid om buiten te eten ( zelfs zicht op buiten is er niet )
De airco van onze kamer werkte niet, dus namen we contact op met de receptie: zij zouden iemand sturen. Op het einde van onze vakantie werkte hij nog niet ( 4 dagen contact opgenomen met de receptie en toen hebben we het maar opgegeven.)

Wij hadden vooraf gevraagd om een rustige kamer ( aangezien we een dochtertje hebben ): we lagen vlak naast een jongerenhotel waardoor er lawaai was tot in de vroege uurtjes.
Ook de bediening, zowel in de 'refter' als achter de receptie was niet wat we gewend zijn in een 5 sterren. ( me uitzondering van 1 persoon, maar ik ben zijn naam kwijt :-) )
Absoluut geen aanrader dus!

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
GFHoteles, Manager van GF Gran Costa Adeje, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 december 2017

Beste Gast,
Bedankt voor het delen van uw ervaring in ons hotel.
Tot onze spijt heb je niet genoten van sommige hotelservices.
Wat betreft het grote zwembadgedeelte, vinden we het jammer dat je geen ligstoel hebt gevonden; als we het geweten hadden, zouden onze medewerkers u zonder aarzeling hebben geholpen.
Wat de foodservice betreft, is er een verscheidenheid aan warme en koude gerechten, evenals vlees en vis, een grote keuze aan desserts in ons buffetrestaurant La Finca om de verschillende nationaliteiten die ons etablissement bezoeken te bevredigen. Het spijt ons dat onze keuze niet aan uw verwachtingen voldeed.
Met betrekking tot de verzoeken die we van onze gasten ontvangen, proberen we altijd hun wensen te vervullen afhankelijk van onze beschikbaarheid. We zouden blij zijn geweest om u een kamerverandering aan te bieden als u niet tevreden was met de oorspronkelijke kamer. We verontschuldigen ons ook als de airconditioning in uw kamer op een bepaald moment van uw vakantie niet werkte. We hebben uw opmerkingen doorgegeven aan de betrokken afdeling om te voorkomen dat iets van deze aard in de toekomst opnieuw gebeurt.
Nogmaals, we waarderen al uw feedback.
Vriendelijke Groeten.
Manager, GF GRAN COSTA ADEJE

Beoordeeld op 6 november 2017 via mobiele applicatie

Ben blij dat we hier zijn geweest, heb erg genoten van de gastvrijheid, eten en het heerlijke bed. Strand en winkels zijn op loop afstand. Ligbedden op het strand zijn niet goedkoop varieert van 2 ligbedden met parasol voor €20 tot 2 persoons ligbed met hemel voor €55. Er zijn zat restaurants waar je heerlijk kan eten of gezellig wat drinken. Neem de bus naar los christianos voor €2 en loop slentert terug langs de boulevard, uurtje teruglopen naar het hotel. Ik zal hier zeker nog eens terug komen. Zal het zwembad op het dak missen en de ondergaande zon.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner