21 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik verbleef in iberostar Sabila in de maand juni in een star prestige kamer met zeezicht op basis van all inclusive.
Eerst en vooral wil ik vermelden dat zeezicht geen recht op recht zeezicht is, maar meer zijdelings. Er zijn ook kamers met zijdelings zeezicht en die hebben volgens mij hetzelfde zicht als kamers met zeezicht. Enkel de superior kamers en suites hebben volledig zeezicht.
Verder is het hotel prachtig gerenoveerd met rustgevende tinten en mooie aankleding. Mooie propere kamers met goede bedden en ruime badkamer. Ik het hotel word veel gewerkt met led verlichting en sensoren, zo gaat bijvoorbeeld het licht automatisch aan als je de kamer binnengaat. Mooie grote tv, die ook dient als informatie scherm voor animatie enzo. Ook het vernieuwde lift systeem is zeer handig. Enige opmerking is dat het altijd overal heel warm is, zowel in de gangen als in de kamers (wel airco aanwezig) en ook in het restaurant.
Star prestige is een super service met aparte receptie, lounge +zwembad & jacuzzi op het dak met open bar en snacks, apart lig gedeelte aan het hoofdzwembad en apart eet gedeelte in het restaurant. Ook is er extra service op de kamer zoals turn down service. Echter een groot min punt is dat er geen controle is op het feit dat mensen die geen star prestige hebben toch in de aparte gedeeltes komen. Hier moet toch aan gewerkt worden vind ik.
Eten zowel in het hoofdrestaurant als in de food market zeer goed en uitgebreid. Ook het aan bieden van vers belegde broodjes in het star café is een plus punt.
All inclusive formule zeer uitgebreid (misschien niet echt nodig bij het boeken van star prestige, hier zal iedereen zijn eigen mening over hebben). Verschillende bekende merken alcoholische dranken inbegrepen. Mini bar op de kamer inbegrepen en aangevuld. Alles wat beschikbaar is van eten ook inbegrepen, behalve de a la carte lunch zone aan het zwembad.
Goede spa.
Nog een laatste min punt vind ik het feit dat je 's middags en 's avonds niet kan buiten zitten om te eten in het hoofdrestaurant.
Overal vriendelijk personeel, een echt plus punt.

Verbleef: juni 2018, reisde alleen
20 juni 2018 beoordeeld

Iberostar Sábila

Costa Adeje

Goed hotel met naastgelegen bouwput, slechte ligging, en weinig kamers met echt vol zeezicht.

589209181

Wij hadden een kamer met zeezicht geboekt en kwamen zo rond 18.00 uur in de namiddag aan. Bij het inchecken vroegen we nog: "Is het echt een zeezicht kamer en geen zijzeezicht" , dat was het zeker werd ons tot drie maal toe bevestigd. Wat een teleurstelling bij het openen van de gordijnen op onze kamer, geen zeezicht maar wel zijzeezicht bovendien frontaal zicht op het in renovatie zijnde naastgelegen hotel.
Na hevig protesteren en discussiëren over wat nu een zeezicht en zijzeezicht kamer is kregen wij ( wel pas na drie dagen ) een andere, Superieur, kamer met zeezicht. Wij moesten dus drie dagen genoegen nemen met het lawaai van een bouwput.
Om 08.00 uur s"ochtends werden wij gewekt met een enorm lawaai van boren, graven, enz enz. van de bouwput naast het hotel. Het hotel zelf is mooi gerenoveerd, heeft goed en compact ingedeelde kamers, vriendelijk personeel, en zeer goed eten. Het heeft echter een slechte ligging: * op een klein perceel teveel bouwmassa ( waardoor o.a.de bedjes aan de pool heel erg dicht tegen elkaar aan stonden en er een chronisch tekort aan bedjes was) * begrensd word door een bouwput ( zeker tot en met december dit jaar ) een drukke weg en een parkeerplaats ( veel lawaai !! ) * ligt in het drukste gedeelte van Las America's.

• Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
15 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een 5* adults only die alle verwachtingen overtreft. Nog nooit heb ik zo hard genoten van een hotel. Prachtig design, uitstekende service en maaltijden om je vingers van af te likken. Hier kom ik zeker nog terug. Met Sábila heeft Iberostar er een toppertje bij op Tenerife! Dit was puur genieten.

Verbleef: juni 2018, reisde voor zaken
14 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Adults only (dus lekker rustig), proper, modern, mooi ingericht, lekker eten, zeer vriendelijk personeel...hier komen we zéker terug!

Minpuntje is de luide muziek van het hotel aan de overkant. Enkel s avonds welliswaar.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
14 juni 2018 beoordeeld

Helemaal vernieuwd en heel modern. Mooie kamer met kluis (gratis) en minibar (betalend) en Nespresso machine). Elke dag gratis een fles water. Ontbijt (met cava) en avond eten zeer goed. Eindelijk eens liften waar je niet moet op wachten met een speciaal paneel aan de buitenkant! Mooi zwembad en leuke bar.

Kamertip: Hoe hoger hoe mooier!
  • Verbleef: mei 2018, reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Iberostar