Beoordeeld op 20 juni 2018

Iberostar Sábila

Costa Adeje

Goed hotel met naastgelegen bouwput, slechte ligging, en weinig kamers met echt vol zeezicht.

589209181

Wij hadden een kamer met zeezicht geboekt en kwamen zo rond 18.00 uur in de namiddag aan. Bij het inchecken vroegen we nog: "Is het echt een zeezicht kamer en geen zijzeezicht" , dat was het zeker werd ons tot drie maal toe bevestigd. Wat een teleurstelling bij het openen van de gordijnen op onze kamer, geen zeezicht maar wel zijzeezicht bovendien frontaal zicht op het in renovatie zijnde naastgelegen hotel.
Na hevig protesteren en discussiëren over wat nu een zeezicht en zijzeezicht kamer is kregen wij ( wel pas na drie dagen ) een andere, Superieur, kamer met zeezicht. Wij moesten dus drie dagen genoegen nemen met het lawaai van een bouwput.
Om 08.00 uur s"ochtends werden wij gewekt met een enorm lawaai van boren, graven, enz enz. van de bouwput naast het hotel. Het hotel zelf is mooi gerenoveerd, heeft goed en compact ingedeelde kamers, vriendelijk personeel, en zeer goed eten. Het heeft echter een slechte ligging: * op een klein perceel teveel bouwmassa ( waardoor o.a.de bedjes aan de pool heel erg dicht tegen elkaar aan stonden en er een chronisch tekort aan bedjes was) * begrensd word door een bouwput ( zeker tot en met december dit jaar ) een drukke weg en een parkeerplaats ( veel lawaai !! ) * ligt in het drukste gedeelte van Las America's.

• Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 15 juni 2018 via mobiele applicatie

Dit is een 5* adults only die alle verwachtingen overtreft. Nog nooit heb ik zo hard genoten van een hotel. Prachtig design, uitstekende service en maaltijden om je vingers van af te likken. Hier kom ik zeker nog terug. Met Sábila heeft Iberostar er een toppertje bij op Tenerife! Dit was puur genieten.

Verbleef: juni 2018, reisde voor zaken
Beoordeeld op 14 juni 2018 via mobiele applicatie

Adults only (dus lekker rustig), proper, modern, mooi ingericht, lekker eten, zeer vriendelijk personeel...hier komen we zéker terug!

Minpuntje is de luide muziek van het hotel aan de overkant. Enkel s avonds welliswaar.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 14 juni 2018

Helemaal vernieuwd en heel modern. Mooie kamer met kluis (gratis) en minibar (betalend) en Nespresso machine). Elke dag gratis een fles water. Ontbijt (met cava) en avond eten zeer goed. Eindelijk eens liften waar je niet moet op wachten met een speciaal paneel aan de buitenkant! Mooi zwembad en leuke bar.

Kamertip: Hoe hoger hoe mooier!
  • Verbleef: mei 2018, reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Iberostar
Beoordeeld op 4 juni 2018

Wat een metamorfose! Ik houd echt van de Sábila! Prachtig hotel, dat ik persoonlijk als reisagente vooral zou aanbevelen aan een publiek dat houdt van strak en modern. Het personeel zijn stuk voor stuk prachtige mensen die er alles aan doen om je een zalige vakantie te bezorgen. Bereid je voor op een aantal extra kilootjes als je weer huiswaarts gaat, want het eten is overheerlijk. Het ontbijt is zo uitgebreid dat je zelfs met een week niet toekomt om al het lekkers te proeven. Cava a volonté, versgeperste sapjes van alle fruitsoorten dat je kan bedenken, ... bon teveel om op te sommen... En dan is er... The gourmet-market. Heaven! Echt werkelijk een droom voor de fijnproever. Typisch op zen Spaans, allemaal hapjes om gezellig te delen aan tafel... TIP: ga zeker buiten eten, het zicht is fabulous! Ook de kamers zijn erg mooi en fris, de bedden zijn TE goed om eruit te komen :) en de terrassen zijn groot genoeg om 's avonds nog gezellig een drankje te doen samen. Ook het animatieteam verdient een pluim. Niet teveel, niet te weinig... Gewoon echt gezellig! Enige nadeel op dit ogenblik: ze zijn aan het werken aan het buurhotel. Binnen merk je er niets van, maar buiten aan het zwembad heb je wel wat geluidshinder. Maar om af te sluiten: voor ons wat dit een absolute topper! We hebben zo genoten!

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner