10 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn hotel wat vanwege de family room grenzend aan het kinderzwembad helemaal geweldig was!

Family room was erg ruim en voor een gezin van 4 personen prima. Dagelijkse schoonmaak in orde.

Hotel ligt in een levendige omgeving wat betekend dat er tot 24.00 live muziek in de omgeving te horen is.

Buffet was uitgebreid en vers.

Personeel, wat een vriendelijke en lieve mensen en allemaal zo gericht op kleintjes. Je voelde je geen moment ongemakkelijk als je baby van 14 maanden besluit dat de broccoli toch beter op de grond gesmeten kan worden dan opgegeten.
En wanneer je een week lang 24 graden en zonneschijn hebt wanneer het in Nederland -10 C is dan is vakantie helemaal geslaagd!

Verbleef: maart 2018, reisde met familie
HOVIMAHotels, Director de Relaciones con Clientes van HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 maart 2018

Beste FloorHK,

Bedankt voor het dele van uw ervaring over uw verblijf met andere Tripadvisor gebruikers.

We vinden het fijn dat u zo genoten heeft en onze nieuwe familie kamers en onze andere faciliteiten, zoals ons internationaal buffet en het entertainmentprogramma voor jong en oud!

We hopen u nog een terug te zien bij HOVIMA La Pinta!

Groetjes,

9 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

2 volwassenen kind van 2.5
Ontbijt en avondeten inbegrepen.

Wij hadden een appartement waar we op zich redelijk tevreden over waren.
Alleen de schoonmaak was niet altijd even grondig (veegwerk). In de badkamer lag een gebruikte pleister onder de wastafel bij aankomst en doorgaans vonden we na de schoonmaak nog wat haren.

Ontbijt was prima, niet veel variatie maar het was niet slecht. Ze moeten wel vaker controleren of het fruit rijp is....

Het avondeten was ronduit slecht. Op de koude voorgerechtjes na waren de hoofdgerechten niet om naar huis te schrijven. Het vlees was taai en droog en de vis was helemaal erg.
Het enige wat je “veilig “ kon eten was wanneer het vrij vettig vlees was zoals een sparerib of een kippenbout. Dan was het niet droog. Maar dan was nog steeds afwachten of de smaak zelf lekker was.

Het was zo slecht dat we na 2 vd 12 avonden besloten om niet meer in het hotel te gaan eten. Gezien lekker eten een zeer belangrijk aandeel is van onze vakanties.

Personeel was aardig alleen verstaat volgens mij de helft van het buffet personeel geen Engels.
En soms stonden we erg lang in de rij voordat we de eetzaal in konden... dat is niet altijd even fijn met een klein kind. Bovendien was het erg druk en lawaaierig altijd.

Animatie team was super! Vooral Jerome was erg enthousiast en ervaren. Hij kreeg altijd veel mensen mee en was altijd vol energie. Ons dochtertje heeft veel plezier gehad van de mini disco’s!

Weet niet of we terug komen. Misschien wanneer we alleen buiten het hotel avondeten.

Verbleef: januari 2018, reisde met familie

Beste Junetym,

Bedankt dat u even de tijd heeft genomen om een reactie te plaatsen op Tripadvisor.

We vinden het fijn om te lezen dat u leuke tijd heeft gehad met ons animatieteam en het ons programma voor jong en oud.

We vinden het jammer dat u niet zo van uw vakantie heeft genoten. We willen u daarom graag informeren dat we een hele over de schoonmaak, we horen normaal weinig tot geen klachten over de schoonmaak.

We hopen u in de toekomst misschien nog een keertje terug te zien, we hebben meerdere HOVIMA hotels hier in Tenerife die u ook nog zou kunnen bezoeken.

7 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

7e keer op een rij Tenerife voor het eerst La Pinta. Onlangs op reis naar huis even tijd voor een beoordeling. We hebben 10 heerlijke dagen gehad in la Pinta. Super zwembad met veel leuks voor de kids, mooie nette schone kamers, goed en vers eten, overal vriendelijk personeel. Ook de ligging is super zo bij Playa la Pinta. 1 minpuntje was op de valreep toen wij om 11.30 waren uitgecheckt en aangaven nog wat te willen drinken, ondanks onze All Inclusive moesten we dit volgens de dame van de receptie gewoon betalen, dit vonden we wel een domper na zo'n leuke vakantie, ik bedoel dit kan toch niet, check out is om 12.00 uur en dus hebben we hiervoor gewoon betaald. Nog nooit ergens meegemaakt. Daarom 4 in plaats van 5 sterren.

Beste Rocha84,

Wat leuk dat u al voor de 7de keer te gast was hier bij HOVIMA La Pinta in Tenerire.

We vinden het fjin dat u een fijne vakantie heeft gehad en dat u de gerenoveerde facilitien en veranderen kan waarderen.

Aan de andere kant vinden we het jammer dat u tijdens uw laatste dag nog een kleine tegenvaller had maar we zullen kijken of we iets kunnen doen met wat u zegt.

We zien u graag nog een keer terug in Tenerife!

Groeten,

6 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een supergoed hotel met goede bediening. We hebben hier ons goed vermaakt. Eten is goed en het weer was ook goed. Maar het beste was het personeel achter de bar in in het bijzonder meneer David Sanchez wat een geweldige barman is dat, niks is teveel gevraagd. Als je een coktail wilt hebben dan moet je bij Oliver Alayon zijn, wereldkampioen cocktailmaker. Petje af wat deze mannen kunnen. We hebben ons zeer goed vermaakt met deze mannen.

Verbleef: maart 2018, reisde met familie
HOVIMAHotels, Director de Relaciones con Clientes van HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 maart 2018

Beste Dennis V,

Hartelijk dank voor uw leuke reactie op Tripadvisor.

We vinde het leuk om te lezen wat u zegt over ons personeel en dat u genoten heeft van uw vakantie bij HOVIMA La Pinta.

We hopen u nog een keertje terug te zien!

Vriendelijke groeten,

24 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In februari een week verbleven in La Pinta
na 2 jaar geleden een lichte tegenvaller ivm de staat van het hotel, nu een super goede kamer een leuk gedeelte voor de aller kleinste bij het zwembad met een leuke glijbaan en het ontbijt en diner zijn zeker een level hoger !

Alles bij elkaar een top hotel goede service, mooie kamers goede schoonmaak en heel goed eten en een super ligging!
Wat ons betreft een 10 plus !
Komen zeker weer terug !

Verbleef: februari 2018, reisde met familie

Beste Kevin J,

We zijn blij met uw reactie op Tripadvisor, heel erg bedankt daarvoor.

Het is voor ons belangrijk om te weten wat u van uw verblijf en natuurlijk ons hotel vond. Fijn om te lezen dat u het hotel verbeterd vind ten opzichte van twee jaar geleden.

We doen er met ons personeel alles aan om u een onvergetelijke vakantie te bieden.

Hopelijk zien we u snel weer bij HOVIMA La Pinta!

Vriendelijke groeten,