Beoordeeld op 8 april 2018

goed hotel
lekker eten aan het buffet (buffet is echt gevarieerd en van het ontbijt tot de lunch super lekker) teppanyaki restaurant was ook heel lekker
kamers en badkamer is wat verouderd nog echt met een ligbad voor oudere mensen niet aan te raden
is ook best wel een eindje lopen(met nivau verschillen) naar adeje zelf .
je kan dit oplossen door een taxi te nemen gemiddelt 6 € voor een ritje taxi's zijn helemaal niet duur
Hou er wel rekening mee dat je moet betalen voor een kluisje en parkeren
op de dag van vertrek vervalt ook je all-in om 12 uur .
na 12 uur moet je alles betalen??????????????
bedden vond ik naar mijn smaak veel te hard had een zachtere matras gevraagd maar deze was nagenoeg hetzelfde als de orginele.
ik zelf heb al in veel luxe hotels verbleven en heb voor de prijs dat ik in dit hotel betaal nog nooit extra moeten betalen voor kluisjes en alle extraservice...................................
ik vond mij een beetje een melkkoe
speciaal aan de manager! als je niet de moeite neemt om persoonlijk te antwoorden laat dan maar !!
uw standaard antwoord heb ik al 100 keer gelezen

• Verbleef: april 2018, reisde met familie
H10CostaAdejePalace, CCMM van H10 Costa Adeje Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 mei 2018

Dear Guest,

At first we want to thank you for taking the time to write your opinions about your stay in our hotel.
Obviously your experience was not satisfactory. Please, accept our apologies.
We make note of all your feedback to improve our services.

Sincerely,
María Lorenzo, Community Manager.

Beoordeeld op 3 april 2018

De service en de kamer die we hadden past bij een hotel waar je 100 tot 150 Euro per nacht voor betaald. Wij betaalden meer dan EUR 300 per nacht en als je dan een relatief kleine kamer hebt met een bed van 1.60 meter breed valt dat nogal tegen. Bij aankomst werken de kamer key cards niet. Dus helemaal terug naar de receptie. Bij aankomst in de kamer werkte de kluis niet. Daar moet je extra voor betalen (en dus weer terug naar de receptie). Geen TV afstandsbediening in de kamer, leeslamp? nee hoor alle lichten aan of alles uit. In het restaurant na 20 minuten eindelijk bestelling fles wijn door kunnen geven. Die kwam na 5 minuten maar pas na een kwartier en weer vragen werd de fles ook open gemaakt. Zo kunnen we nog wel even doorgaan, maar dit is wel genoeg. De ligging van het hotel is wel top en het eten lekker en gevarieerd. Helaas doet de service volledig afbreuk aan dit.

Kamertip: Zoek een ander hotel op Tenerife. Er zijn er meer dan genoeg
  • Verbleef: maart 2018, reisde voor zaken
H10CostaAdejePalace, CCMM van H10 Costa Adeje Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 april 2018

Geachte Gast,

Het spijt ons ten zeerste dat we niet aan Uw verwachtingen voldaan hebben.
Onze wens is dat U een fijne vakantie in een prettige en ontspannen atmosfeer genieten kan.
Het is jammer dat wij in Uw geval niet succesvol zijln geweest.
Wij danken U voor Uw adviezen en comentaren.
Aangezien dit de enige manier is om de kwaliteit en de dienst van Uw verblijf te verbeteren en om le lerén van de fouten.

Wij danken U hartelijk.
María Lorenzo, Community Manager.

Beoordeeld op 2 april 2018 via mobiele applicatie

Costa Adeje Palace is een redelijk groot hotel van de H10 keten. Dit staat bekent om de goede keuken. Ook in dit hotel wordt dit waar gemaakt. Een goed en uitgebreid ontbijt. Ook het diner is zeer gevarieerd en van goede kwaliteit.
Ondanks dat het een groot hotel is zijn er voldoende bedjes en parasols bij de zwembaden. Alles ziet er verzorgd en schoon uit. De kamers zijn ruim en schoon. Via de achteruitgang komt je direct aan de wandelboulevard. Rechts kom je bij een beschbar met goede koffie en andere drankjes. Links loop je richting het drukkere Adeje met veel restaurants en terrasjes. Ook dit hotel is zeker een aanrader voor mensen die een rustige locatie zoeken van verder een goede kwaliteit.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner

Geachte Gast,

Wij warderen Uw opinie na Uw verblijf in ons hotel H10 Costa Adeje Palace en dat U ons gekozen heeft om van Uw vakantie te genieten.
Wij zijn zeer trots dat wij aan Uw verwachtingen voldaan hebben. Onze hoofddoelstelling is dat U tevreden bent .

Beoordeeld op 1 april 2018

Voor de 2de keer in dit hotel verbleven. Het is prachtig gelegen aan de wandelboulevard langs de kust en toch rustig.
De kamers zijn groot met een fijn terras met zeezicht en zwembadzicht (aan te bevelen deze kamers te boeken).
Er is een uitgebreid ontbijtbuffet en ook zijn er steeds verse eierbereidingen, pannenkoeken, vers geperst vruchtensap, verse smoothies, ... Koffie/thee wordt aan tafel gebracht en er staan automaten om zelf speciale koffies (oa Latte) te nemen.
Bij half pension is het diner (heel uitgebreid en afwisselend) ook in buffetvorm met elke dag showcooking. 2 avonden was er naast het uitgebreid nagerechtenbuffet ook een grote chocoladefontein. eet nooit wie geweest is en van wie iets komtEr is ook een overdekt terras waar je kan buiten eten.
Het hotel heeft 3 zwembaden, waarvan 1 verwarmd.
Er zijn heel veel ligstoelen langs het zwembad. Spijtig dat er elke morgen toch nog steeds handdoeken gelegd worden alhoewel er staat aangegeven dat dit verboden is.
Het personeel (vooral het poetspersoneel) is heel vriendelijk. Enkel de dame van de privilege balie deed uit de hoogte toen we inlichtingen vroegen ivm boeking in het restaurant.
Het hotel is heel goed gelegen om met de auto het eiland te ontdekken en mooie wandelingen te maken.
Voor herhaling vatbaar!

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner

Beoordeeld op 16 maart 2018 via mobiele applicatie

Vanaf 25 februari weer een heerlijke vakantie gehad in dit hotel op basis van half pension.
Toch zijn er wel wat puntjes die aandacht verdienen. Zo zijn er zeker plekken die aan renovatie toe zijn. Scheuren in tegels, voegen die een grondige schoonmaakbeurt kunnen gebruiken. Eigenlijk kan alles een upgrade gebruiken, ofschoon de kamers er wel mooi uitzien. Maar ook hier geldt dat zeker de badkamers aan vernieuwing toe zijn.
Het eten is goed, maar soms aan de lauwe kant. Je ziet wel dat steeds nieuwe bakken worden neergezet en oude, leeg of niet, worden weggehaald.
De lunchkaart bij het terras aan het zwembad is ook erg summier. Kan dus ook wat extra aandacht gebruiken, net zoals de presentatie van de gerechten.
Toch beveel ik dit hotel wel aan, zeker als je niet op zoek bent naar luxe.
Wij gaan zeker toch weer terug.

Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden
H10CostaAdejePalace, CCMM van H10 Costa Adeje Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 maart 2018