Beoordeeld op 10 april 2018 via mobiele applicatie

We hebben in El Duque gezeten 10 dagen en het was echt fantastische zeer vriendelijk personeel , staat altijd voor je klaar, lekker rustig geen gedoe met handdoeken bij het zwembad er is altijd plaats , alles zeer schoon en het eten was zeer goed en veel variatie , de kamers waren top met een groot balkon met mooi uitzicht op het zwembad . Kortom een echte aanrader om van costa adeje te genieten.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 5 april 2018 via mobiele applicatie

Absoluut een aanrader voor wie op deze toeristische eiland een beetje rust wil. Wij hadden alleen logies. Een keurig schoon appartement. De eerste twee dagen hebben we zelf moeten uitzoeken hoe het pasje (sleutel) werkt. De ingang en uitgang van het park gaat d.m.v. Het pasje.. het werkte niet helemaal. Bij de receptie bleek dat onze pasjes niet waren geactiveerd. Ons gehuurde appartement zat aan de buitenkant/ achterkant van het park. Geen probleem vonden wij, je moet wel van wandelen houden. 2,5 km lopen totdat je aan het strand bent. De weg is redelijk stijl, de kuitspieren worden zeker getraind als je dit iedere dag doet. Supermarkt Super Dino zit dichterbij. Medewerkers van het park werken hard en zijn uiterst vriendelijk. Elke dag schone handdoeken ! Ook het bed werd verschoond tijdens onze 8 dagen verblijf. Omdat het Climaat rond de 25 graden is en savonds en snachts niet te warm waren hadden we geen airco nodig. (28 maart tot 4 april ) maar in het zomer seizoen zou je een airco missen. Er zijn wel appartementen waar een airco in zit , dus opletten voor als je zou boeken in een warmer seizoen ! De omgeving is prachtig en veelzijdig. Een auto huren en er zelf op uitgaan is een tip. Het national parque, maar ook rijden langs de kust lijn. Auto verhuur ook goed uitzoeken. Er zijn er veel. De faciliteiten van vakantie park zijn uitstekend. De zwembaden , de animatie , her restaurant, maar ook de service op de dag van vertrek zijn heel prettig. Om 12 uur moet je de kamer uit zijn. De koffers kunnen in een kamer achter de receptie. Onze bus kwam om 16.00 uur. Wij zijn nog lekker naar het strand gegaan. Om 15.00 konden we in een ander appartement gebruik maken van schone handdoeken en bad/douche/ toilet. Heerlijk om zo de vakantie af te sluiten.
*wij hebben een heerlijke vakantie gehad! Mooi en goed vakantie park !!

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 17 maart 2018

Een comfortabele studio met al het nodige comfort .zeer vriendelijk personeel. Voldoende keuze aan lunch en diner en ontbijt! Een correcte 3 sterren hotel. Hotel gelegen in een commercieel centrum.twee zwembaden waarvan 1 verwarmd een fitnessruimte! Animatie voorzien.

Verbleef: maart 2018
Beoordeeld op 15 maart 2018

Ligging : Tussen hotels en appartementen. Een klein shoppingcentrum met supermarkt in de onmiddellijke omgeving. De werken aan het grote shoppingcentrum voor het hotel liggen voorlopig stil. Het strand is 10 minuten bergaf lopen, te voet terugkomen is zeer zwaar. Geen eet of drinkgelegenheid in de onmiddellijke omgeving.
Het hotel zelf is een ruim en mooi complex, netjes verzorgd. Wij boekten een standaardkamer ( was eigenlijk een ruime studio), gelegen in blok H met zicht op het zwembad. Keuken : kookvuur, koelkast, magnetron, koffiezet, waterkoker, broodrooster, servies voor 4 personen.
Maaltijden : Zeer uitgebreid lekker ontbijt ( zelfs met cava ). de andere maaltijden waren ook zeer uitgebreid , zeker 4* waard. Misschien soms wat te flauw afgekruid. Nooit ziek geweest al heb ik gevoelige darmpjes. De All-in is zeker voldoende. Wie hier commentaar op heeft, boekt een 5* ipv 3*
De avondanimatie was telkens een optreden van plaatselijke muzikanten en behoorlijk van kwaliteit maar niet spectaculair.
Zeer vriendelijk personeel. Gezellige drukte, steeds plaats aan het zwembad, altijd plaats in de eetzaal.

Verbleef: maart 2018
Beoordeeld op 15 maart 2018

We stapten van de bus en stonden voor 3 gesloten hekken. Aan het linkse hek hangt een aanduiding dat de receptie rechtdoor is en dan links. Maar de poort is dicht en er is geen bel. Nee die hangt aan de uiterst rechtse poort. Logisch toch ? Dus rechtdoor en dan ergens rechts. Geen aanduiding waar de receptie precies is. Toevallig gevonden. De baliedame vertelde ons dat de kamer pas binnen een 2 tal uren klaar zou zijn (14u30)
We kregen de mogelijkheid om onze bagage in de bagagekamer achter te laten.
Buiten vonden we de weg naar de poolbar om wat te eten. Neen dat ging niet want ik had geen pasje van het hotel. Terug naar de receptie dus. €50 betaald voor het pasje en nu konden wel eten en drinken bestellen. Toen ik de barman het wifi paswoord vroeg,was zijn antwoord dat aan de receptie moest gaan vragen. Bellen wou hij ook niet. Dus terug naar de receptie.... Toen ik daar vertelde dat ik niet happy was van het gebrek aan info,werd het mannetje aan de balie behoorlijk arrogant. Als ik wat wou weten moest ik het maar vragen en om 14u30 zou ik alle uitleg krijgen. Terug naar af. Mijn vrouw is toen naar de balie geweest voor de zogezegde info. Die bestond uit een zwart wit plannetje waar ze zelfs de moeite niet hadden gedaan om aan te duiden in welk gebouw de kamer gelegen was. De meeste personeelsleden zijn vriendelijk op enkele uitzonderingen na dus. De kamer is ruim en ok. Beetje oud van inrichting maar toch prima.
Tip: de koffie in het restaurant is niet te zuipen. Blijf er af !

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner