Beoordeeld op 15 maart 2018

Ligging : Tussen hotels en appartementen. Een klein shoppingcentrum met supermarkt in de onmiddellijke omgeving. De werken aan het grote shoppingcentrum voor het hotel liggen voorlopig stil. Het strand is 10 minuten bergaf lopen, te voet terugkomen is zeer zwaar. Geen eet of drinkgelegenheid in de onmiddellijke omgeving.
Het hotel zelf is een ruim en mooi complex, netjes verzorgd. Wij boekten een standaardkamer ( was eigenlijk een ruime studio), gelegen in blok H met zicht op het zwembad. Keuken : kookvuur, koelkast, magnetron, koffiezet, waterkoker, broodrooster, servies voor 4 personen.
Maaltijden : Zeer uitgebreid lekker ontbijt ( zelfs met cava ). de andere maaltijden waren ook zeer uitgebreid , zeker 4* waard. Misschien soms wat te flauw afgekruid. Nooit ziek geweest al heb ik gevoelige darmpjes. De All-in is zeker voldoende. Wie hier commentaar op heeft, boekt een 5* ipv 3*
De avondanimatie was telkens een optreden van plaatselijke muzikanten en behoorlijk van kwaliteit maar niet spectaculair.
Zeer vriendelijk personeel. Gezellige drukte, steeds plaats aan het zwembad, altijd plaats in de eetzaal.

Verbleef: maart 2018
Beoordeeld op 15 maart 2018

We stapten van de bus en stonden voor 3 gesloten hekken. Aan het linkse hek hangt een aanduiding dat de receptie rechtdoor is en dan links. Maar de poort is dicht en er is geen bel. Nee die hangt aan de uiterst rechtse poort. Logisch toch ? Dus rechtdoor en dan ergens rechts. Geen aanduiding waar de receptie precies is. Toevallig gevonden. De baliedame vertelde ons dat de kamer pas binnen een 2 tal uren klaar zou zijn (14u30)
We kregen de mogelijkheid om onze bagage in de bagagekamer achter te laten.
Buiten vonden we de weg naar de poolbar om wat te eten. Neen dat ging niet want ik had geen pasje van het hotel. Terug naar de receptie dus. €50 betaald voor het pasje en nu konden wel eten en drinken bestellen. Toen ik de barman het wifi paswoord vroeg,was zijn antwoord dat aan de receptie moest gaan vragen. Bellen wou hij ook niet. Dus terug naar de receptie.... Toen ik daar vertelde dat ik niet happy was van het gebrek aan info,werd het mannetje aan de balie behoorlijk arrogant. Als ik wat wou weten moest ik het maar vragen en om 14u30 zou ik alle uitleg krijgen. Terug naar af. Mijn vrouw is toen naar de balie geweest voor de zogezegde info. Die bestond uit een zwart wit plannetje waar ze zelfs de moeite niet hadden gedaan om aan te duiden in welk gebouw de kamer gelegen was. De meeste personeelsleden zijn vriendelijk op enkele uitzonderingen na dus. De kamer is ruim en ok. Beetje oud van inrichting maar toch prima.
Tip: de koffie in het restaurant is niet te zuipen. Blijf er af !

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 2 maart 2018 via mobiele applicatie

We hebben dit complex bezocht met twee gezinnen met kinderen in de leeftijd van 8, 9, 10 en 11 jaar. De kamers zijn gedateerd en onverzorgd. Gordijnen hangen aan een paar haakjes, deuren sluiten niet goed enz. Erg gehorig, paar ochtenden om 06.00 uur wakker geworden door een raar doordringend geluid. Leek een soort machine dat aangezet werd en duurde bijna een uur. Dreunde door het hele gebouw.
Het schoonmaken laat ook te wensen over, paar keer om schone handdoeken moeten vragen, geen schone bedden in 10 dagen.
Het restaurant is verschrikkelijk ongezellig. Oude vieze stoelen en heel naar ongezellig licht. Klein terras buiten waar bijna nooit plek is. Het personeel in het restaurant is vriendelijk en doet hun best. Ook de bediening in de hotelbar is aardig. Er was ook maar 1 bar open bij het grote bad dus als je bij het kleine bad lag moest je naar de andere bar voor drinken. Het complex heeft twee uitgangen maar aan de voorkant (zee) wordt het winkelcentrum verbouwd en kun je niet uit. Dus je moet omlopen. Ook erg jammer maar we wisten dat er werkzaamheden waren. Al met al echt niet te veel van verwachten. Echt niet meer dan 3 sterren waard.

Verbleef: februari 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 18 februari 2018 via mobiele applicatie

Wij hadden een aito gehuurd vanaf de luchthaven. De navigatie gaf aan dat we bij het hotel waren maar zagen alleen een winkelcentrum in aanbouw. Na een rondje gereden te hebben kwamen we aan de achterkant van het hotel aan. Wat noet heel duidelijk staat aangegeven
Eenmaal op het terrein zag het er mooi en schoon uit.we hadden een studio die helaas op het winkelcentrum dus braakterein keek ( alle studios zitten in 1 gebouw).studio is ruim en van alle makke voorzien. Bed ligt lekker alles is schoon. Al met al op het uitzicht na een prima verblijf.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 6 februari 2018

De ligging van het hotel is een beetje afgelegen van het strand . Het personeel is heel vriendelijk . De kamers zijn ruim , proper en verzorgd . In de kitchenette is voldoende keukengerei aanwezig . In de kamers die niet langs de zonnekant lagen was het koud in de avond . Er zou een warme luchtblazer aanwezig mogen zijn in de winterperiode. In het restaurant een zeer uitgebreid ontbijtbuffet van goede kwaliteit. Er zijn 2 zwembaden en 2 buiten bars . Woensdagmiddag werd er buiten een grote paella klaar gemaakt en kon je gratis een bordje halen een mooie attentie van het hotel. De avondanimatie is er buiten aan de bar . Het winkelcentrum voor het hotel zijn ze nog aan het afbreken maar er komt een nieuw . Het was een goed verblijf !

Verbleef: januari 2018