Beoordeeld op 7 september 2015 via mobiele applicatie

Zeer mooi complex! Wij zaten in gebouw H met uitzicht op het zwembad. Zeer schoon en mooi hotel met vriendelijk personeel. Het ontbijt is uitgebreid en het avondeten iets minder, maar voor ieder wat wils. Voor een 3 sterren hotel krijg je veel meer dan je mag verwachten!

Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 21 augustus 2015

Het complex is prachtig. Mooie locatie, nette gebouwen en schoon. Het zwembad en de omgeving wordt goed onderhouden. De animatie voor de kinderen is erg goed. Naast een paar uitzonderingen is de meerderheid van het personeel erg gehaast, druk en onvriendelijk. Ze willen graag een chique hotel zijn, ze vragen om lange broeken te dragen in het restaurant, maar stralen hier niets van uit. Korte broeken wordt gewoon toegestaan en je krijgt bier uit plastic bekers. Sommige mensen krijgen wel een glas, er wordt duidelijk onderscheidt gemaakt. De all inclusieve die we hadden is het voor ons niet waard geweest. Het eten is erg eenzijdig, elke dag is 80% van het eten hetzelfde. Het is moeilijk om een gezonde maaltijd samen te stellen, met name omdat veel van de salade is uitgedroogd en de vis elke keer erg droog is. Alleen het fruit is afwisselend en van een goede kwaliteit. In het restaurant was erg veel herrie, o.a. doordat het passioneel naar elkaar schreeuwde en bestekhard meer gooit. Mijn advies is om dit hotel alleen te boeken zonder eten en lekker in een van de vele restaurants in de omgeving lekker te gaan eten.

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
Beoordeeld op 4 mei 2015 via mobiele applicatie

Wij verbleven op all inclusieve basis in dit hotel. De app. waren iets verouderd maar superschoon. Het eten was heerlijk, veel keuze en variatie. De zwembaden gaan om 10 uur open en de bedjes liggen tot die tijd aan de ketting zodat je er geen handdoek op kunt leggen s'morgens vroeg. Goede zaak ! De bar is geopend tot 23.00 uur dat zou wel wat later kunnen.

Verbleef: mei 2015, reisde met vrienden
Beoordeeld op 17 maart 2015

Appartement El Duque is heerlijk om lekker vakantie te vieren. Lekke rustig, ruime appartementen en een prachtig balkon. De receptie is super onvriendelijk, dat is een nadeel. Voor de rest fantastisch!!

Verbleef: februari 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 10 november 2014

Wij hebven een niet gerenoveerd appartement gehad, was prima! Geen herrie van buitenaf, kamer schoon en netjes. Hotelpersoneel heel vriendelijk rn behulpzaam. We hadden AI en geen spijt van gehad. Het eten was heerlijk. Het enige, als dat al een nadeel is, dat er geen wifi in het hotel is. Ik moet zeggen dat het wel lekker is, geen internet voor een week. Heerlijk aan het strand gelegen van El Duque en Fanabe, excursie naar El Teide en Masca gemaakt, met Flipper Uno in Puerto de Santiago dolfijnen gespot. Gewandeld langs de boulevard, kortom, heerlijke tijd gehad!

• Verbleef: november 2014, reisde met vrienden