25 mei 2018 beoordeeld

Geboekt via TUI Vlucht, transfer, hotel zijn dik in orde.

Pluspunten; ligging hotel, kamers en openbare ruimtes & terrassen/baden echt brandschoon (!). Grandioos ontbijt, avondbuffet ook prima en gevarieerd. Elke avond live muziek. Prijzen cocktails etc zeer schappelijk (tussen de 5 a 7 euro). Biertje 2,50.
Nagenoeg geen kinderen in dit hotel, ideaal voor stellen dus.

Aandachtspunten; handdoekje leggen is hier ook, maar het viel ons nog mee. We hebben alle dagen kunnen zonnen. Er zijn meerdere terrassen met zwembaden.

Tips voor hotel: zorg voor strijkvoorzieningen. Je wordt geacht om in lange kleding te dineren, maar mijn broeken + overhemden waren gekreukt uit de koffer gekomen... hotel heeft geen strijkplank/strijkijzer te leen. Je wordt min of meer gedwongen om de wasserijservice te boeken dan...hoort niet in een 4**** hotel.

Een haakje/kapstok op de kamer miste ik.
Betalen voor Wi-Fi weet je van tevoren, dus niet over klagen. Overigens uitstekende kwaliteit verbinding!

Extra vermelding mbt het personeel. Zij maken dit hotel eigenlijk 5***** waardig. Ongekende service, gastvrijheid. Stralen plezier uit en niets is teveel.

Kortom: top accommodatie. Niet verder zoeken, boek Bahia Princess, je krijgt hier waar voor je geld.

Kamertip: Vraag een kamer zo hoog mogelijk, die hebben zeezicht (hoofdgebouw)
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
PLACIDO G, Gerente van Bahia Princess, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 mei 2018

Met vriendelijke groet, Placido Gonzalez Director

21 mei 2018 beoordeeld

Op een steenworp afstand van de boulevard ligt dit mooie 4 sterren hotel. Ontvangst aan de receptie zeer vriendelijk. Prima afhandeling van de incheckprocedure. Kamers meteen beschikbaar dus dat was een meevaller. Ruime kamers, prima onderhouden en schoongemaakt. Uitzicht over het lager gelegen zwembad. Recht tegenover de zal met animatie en optredens in de avond. Dit geeft wat geluidsoverlast als je heel vroeg wil gaan slapen. Vaak is er rond 23 uur wel rust in het hotel.

Buffet bij zowel ontbijt als diner prima verzorgd. Ruime keuze in de ochtend en in de avond. Veel Britten in het hotel en dat merk je aan het aanbod bij het ontbijt. Zeker voldoende keuze voor mensen die niet zo dol zijn op eggs, bacon en baked beans.

Al met al een goed verblijf in dit mooie hotel. Mischien een optie om in de toekomst nog een keer terug te keren.

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie

Met vriendelijke groet, Placido Gonzalez Director

13 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijke week. Mooie kamers. Vriendelijk personeel en heerlijk eten. Het buffet was eg gevarieerd. Ligging van het hotel was uitstekend ten opzichte van het strand. Ook de afstand tot winkeltjes en uitgaans gelegenheden was goed. Taxirit is erg goedkoop.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
PLACIDO G, Manager van Bahia Princess, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 april 2018

Beste gast, Bedankt voor uw lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat u hebt genoten van uw verblijf en we hopen u heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Placido Gonzalez Director

20 januari 2018 beoordeeld

prijs/kwaliteit perfect
heel verzorgd , nette kamers / vriendelijk personeel / lekker eten + grote variatie
aangenaam te verblijven / aangename animatie /
goede ligging , 100m van de wandeldijk zwembaden en 1 voor kleine kinderen.

Verbleef: november 2017
PLACIDO G, Manager van Bahia Princess, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 januari 2018

Geachte Gast Dank u voor de tijd om het schrijven van beoordeling van ons hotel. We zijn erg blij om te horen dat je genoten en zullen we doorgeven aan uw vriendelijke woorden aan het personeel zullen ze erg trots om te weten dat hun inspanningen zijn erkend zijn. Met vriendelijke groet
Placido Gonzalez Manager

26 november 2017 beoordeeld

De service van dit hotel is erg goed en het personeel is erg vriendelijk. Het ontbijt en diner in dit restaurant is ook erg goed. Veel variatie en van goede kwaliteit. Hygiëne van alle openbare ruimtes en de drie zwembaden is ook zeer goed. Het hele hotel ziet er erg luxe uit en op alle bovengenoemde zaken is het hotel 4 sterren waardig. Maar.......de kamers zijn erg gedateerd. Douchen in een oude badkuip met een smoezelig douchegordijn hoort niet in een 4 sterren hotel. De bedden zijn goed maar dekens i.p.v dekbedden hoort ook niet bij een 4 sterren hotel. En het meubilair in de kamer is oud en hoort zeker niet in een 4 sterren hotel thuis. Ook zeer slecht licht in de kamer. Al deze zaken heb ik ook voorgelegd in een enquête van het hotel. Voor de kamer geef ik dit hotel 3 sterren en voor alle andere dingen 4 sterren. Ik heb de laatste 5 jaar in menige 4 sterren hotels gelogeerd maar de kamer van dit hotel was duidelijk de minste van de laatste 5 jaar.

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
PLACIDO G, Manager van Bahia Princess, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 november 2017

Beste gast,

Placido Gonzalez