Beoordeeld op 24 augustus 2019 via mobiele applicatie

Eerst en vooral onvriendelijk personeel aan de receptie. Ze zijn de klachten beu want ze kunnen er waarschijnlijk toch niets aan veranderen. De receptie verantwoordelijke was hooguit arrogant. Duidelijk getraind in afwimpelen. Netheid gebuisd zowel in restaurant als kamers. Over de kamer, kraan viel bijna uit de muur, schimmel en gebroken tegels. Toegangsdeur tot de kamer viel bijna uit de kader, je kon met kleine moeite binnen zonder sleutel. Direct gemeld, men heeft hier pas na 4 dagen iets aan gedaan. Het was verboden om handdoeken te reserveren maar hier werd niets tegen gedaan. Sommige plaatsten hun handdoek zelfs al de avond ervoor!

Heel veel straatlawaai. Maar evenveel lawaai binnen aan het zwembad tot soms 2-3 u ‘s nachts. Vaak dronken gasten die zich iets te hard lieten gaan in hun all-in formule.

Blijf hier weg, dit hotel is niet op de goede weg. Het management geeft er niet om.

Datum van verblijf: juni 2019
Best_Jacaranda, Manager van Hotel Best Jacaranda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2019

Beste Tom

Dankuwel voor het delen van uw mening over Best Jacaranda. ´T spijt ons dat uw verblijf in ons hotel niet tot uw verwachtingen voldeed, daar willen wij dan ook graag onze excuses voor aanbieden. Wij zijn teleurgesteld om te lezen dat ons personeel niet vriendelijk was tegen u. Ons team wordt vaak geprezen voor onze vriendelijkheid en behulpzaamheid tegenover onze gasten. Wij willen graag onze excuses aanbieden voor dat u dit niet zo heeft ervaren tijdens uw verblijf in ons hotel. We hebben u bericht doorgestuurd naar het relevante management team voor een overzicht.
We danken u nog maals voor uw feedback, het zal ons helpen om onze voorzieningen en service te verbeteren. We hopen ondanks u mindere ervaringen in ons hotel dat u genoten heeft van uw vakantie in Tenerife.
Het Management

Beoordeeld op 23 augustus 2019 via mobiele applicatie

Tweede keer dat we hier verblijven en opnieuw een leuk verblijf met leuke animatie voor kinderen en volwassenen!! Aanrader zowel voor gezinnen als voor koppels als je naar Adeje Tenerife wil reizen!

Datum van verblijf: augustus 2019
Best_Jacaranda, Manager van Hotel Best Jacaranda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2019

Beste tve1977

Hartelijk bedankt voor uw tweede bezoek bij ons Best Jacaranda. We zijn zeer blij om te lezen dat u een leuk verblijf bij ons heeft gehad en appreciëren bijzonder uw vriendelijke woorden over het animatie team. Wij hopen u opnieuw voor een andere mooie vakantie op Tenerife te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groeten
De Directie

Beoordeeld op 22 augustus 2019

Ik vind de hotel heel gezellig, de animatie is super! Heel actief heel vriendelijk. Mini club is goed veen animatoren die bezig zijn met de kinderen. Het is ook leuk dat ze verschillende talen spreken. Fijn dat ik hier ben geweest

Reistype: Reisde voor zaken

Beste G_ghoz

Hartelijk dank om Best Jacaranda te kiezen voor uw vakantie en voor het delen van uw ervaring bij ons. Het is heel leuk om te lezen dat u van een leuke vakantie bij ons heeft genoten en wij danken u vriendelijke voor uw positieve beoordeling.
Wij kijken er naar uit om u opnieuw voor uw toekomstige vakantie te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groeten
De Directie

Beoordeeld op 12 augustus 2019

Waar moet ik beginnen....?

- In de eerste week (verblijf van twee weken) 's avonds een enorme kakkerlak op de kamer aangetroffen.

Ik heb deze kunnen vangen en de receptie gebeld.

De medewerker kwam met een spuitbus aan en hier en daar was gespoten bij de deuropeningen.

Hij heeft de kakkerlak vervolgens even verder op de gang losgelaten en vertrapt en is weggegaan.

De overleden exemplaar heeft daar nog zeker 7 dagen op de grond gelegen. Dus niemand had blijkbaar de moeite genomen om het op te ruimen....

Een dag later weer eentje aangetroffen.

Heb dat bij de receptie gemeld. Die vertelde dat het normaal was i.v.m. de hitte en dat ze ongevaarlijk waren. Ik heb nooit van een kakkerlak gehoord die NIET de nodige gezondheidsrisico's met zich meebrachten.

Wachtend in de rij ving ik een gesprek op van een Nederlands stel die daar ook last van hadden. De man zei dat zijn schoonouders die OOK al aantroffen in de kamer. Dus geen incident lijkt mij.

Vorig jaar bij de nabij gelegen buren gelogeerd en nooit last van gehad overigens! En ook toen was het warm/heet.

In ieder geval daarna nog 2 stuks aangetroffen in de kamer en helaas 1x in de eetzaal.

Aangezien de kamers veelal grenzen aan de buitenlucht, maar besloten 's avonds een handdoek voor de deuropening/kier te zetten.

- In de ochtend heel rumoerig. Verrijdbare bedden die keihard tegen de muur worden geknald, vermoedelijk door het personeel om zo te kunnen dweilen.

Als er wordt doorgetrokken door de buren krijg je een oorverdovend geluid te horen.

- Door het personeel een keer een keykard op de kamer laten liggen. Ik mag hopen dat het geen 'loper' was en dat dit niet vaker voorkomt.

- Derde bed (bank- bed combi) voor mijn kind erg slecht, vering voelbaar. Werd opgelost door extra dikke dekens te plaatsen.

- Huishouding werkt tot 15u. Net voor 14u wezen lunchen en niet storen hangertje verwijderd. Vrouw was nog op onze verdieping bezig. Na 15u terug op de kamer. Niets gedaan. Receptie gebeld. Receptionis beweerde dat kaartje nog aan de deur hing volgens huishoudster. Absoluut niet waar dus.....

- Tweede keycard aanvragen was mogelijk en kosteloos. In verband met verschillende dagplanning eentje aangevraagd. Bleek achteraf dat mijn vrouw met het origineel niet meer de kamer op kon omdat deze ongeldig werd verklaard. Heel gedoe daarna. Zij kreeg weer een nieuwe en mijn extra kaart werd weer gedeactiveerd.....

Andere kleine zaken; Toiletpapier wordt niet goed aangevuld. Een paar keer zelfs moeten bellen daar voor.

Rem op het bed een keer niet vastgezet wat voor een vervelende situatie zorgde

Eten is lauw. Als je aan tafel aanschuift is het al niet warm meer.

Behalve waarschijnlijk het wokken dat op locatie vers wordt bereid.

Personeel, een aantal in het restaurant vriendelijk. De rest vrij zakelijk en kil. Is maar net wat je gewend bent denk ik. Gevoelsmatig ben je voor de receptie slechts een nummertje.

Bij het uitchecken kon ik snel de rekening voor de genuttigde dranken betalen. Niet van "Hoe was uw verblijf? Alles naar wens geweest?" of "Bedankt voor uw verblijf".... helemaal niets.

Zeer groot hotel. We zaten in de E blok op de 3e. Dus al met al een opgave om de kamer te kunnen bereiken.

In het reglement staat dat handdoekje leggen verboden is. Zwembad gaan rond een uur of 10 open. Vanaf half acht beginnen de gasten al onder toeziend oog van het personeel, maar optreden ho maar....

Het eten is zo zo. Ontbijt is het beste. Rest valt enigzins tegen. Veel buiten de deur gegeten.

Weet niet of er sprake is van een verspillingsbeleid.

Een keer rond 10u aangekomen om te ontbijten (tot 10.30u mogelijk) en mevrouw bleef maar pannekoeken bij bakken terwijl er al genoeg lagen.

Rond 10.35u werden 3 schalen met een grote stapel pannekoeken zomaar de kliko ingedonderd...

Misschien even de koeling in en voor lunch serveren een optie? Heel apart...

De locatie en uitvalsbasis is perfect. Nabij het strand en boulevard en diverse winkelcentra.

Kamer in zijn geheel wel voor verbetering vatbaar.

Al met al zeker geen 4 sterren waard in mijn ogen.

De slechtste hotel die ik/wij tot nu toe hebben gehad.

Volgende keer proberen weer bij de naastgelegen buren onderdak te vinden.

Datum van verblijf: augustus 2019
Best_Jacaranda, Manager van Hotel Best Jacaranda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2019

Beste Hammers1977,

Wij willen u graag op de hoogte brengen dat onze bedden inderdaad wielen hebben om het gemakkelijker te maken voor onze schoonmakers en om verwondingen te voorkomen tijdens de schoonmaak. De bedden hebben remmen zodat ze niet bewegen bij onze gasten. We hadden graag gehoord tijdens uw verblijf dat uw bed niet op de rem stond zodat we dit direct hadden kunnen oplossen.
Accepteert u alstublieft onze excuses voor de insecten die u in uw kamer heeft gevonden. We proberen om het te voorkomen maar het is niet gemakkelijk om het compleet te voorkomen. Echter, kunnen we u wel garanderen dat de aanwezigheid van deze insecten niet betekent dat er lak is aan de reinheid in ons hotel. Ook kan ik u verzekeren dat ze niet gevaarlijk zijn en dat z geen ziektes met zich meebrengen.
De sleutel die u in uw kamer heeft gevonden was geen loper, de schoonmakers gebruiken kaarten die alleen werken voor het licht in de kamer. Ze gebruiken nooit hun lopers voor het licht in de kamer.
´T spijt ons dat u zoveel problemen heeft gehad met uw kamer-sleutels. We willen u graag op de hoogte brengen dat iedere keer dat u om een nieuwe sleutel komt vragen, we graag op de hoogte gesteld worden dat u meerdere sleutels heeft. Voor veiligheidsredenen werken de oude sleutels niet meer zodra we een nieuwe sleutel aanmaken.
We willen ook graag vermelden dat ons buffet tot het restaurant sluit vol moet zijn voor onze gasten. Helaas betekent dit ook dat er misschien wat overblijfsels zullen zijn van het buffet, echter we kunnen dit niet recyclen voor de volgende maaltijd vanwege ons vers- beleid.
Het Management

Beoordeeld op 8 augustus 2019

Leuk hotel aan de Costa Adeje en niet te ver van de zee en wandelpromenade.
Personeel heel hulpvaardig en steeds aanspreekbaar. We waren eind mei in het hotel en het was praktisch volledig bezet...
Het ontbijt en avondbuffet was lekker en goed verzorgd. Mijn echtgenote moet glutenvrij kunnen eten... dit was geen enkel probleem.
Ook de verschillende zwembaden geven heelwat mogelijkheden. Na enkele dagen hebben we het zwembad op de 5de verdieping verkozen boven de rest.... veel rustiger dan de zwembaden beneden en daar meer dan voldoende ligbedden.
Wifi in het ganse hotel en zeer goed...
Kortom een hotel om zeker in de toekomst nog eens aan te doen.

Kamertip: Vraag een kamer met tuin of zwembadzicht
Datum van verblijf: mei 2019
Best_Jacaranda, Manager van Hotel Best Jacaranda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2019

Beste Luc

Bedankt voor de tijd die u heeft genomen om deze recensie te schrijven. Wij zijn zeer tevreden dat u van een aangename vakantie bij ons heeft genoten. Onze dagelijkse inspanningen zijn er om onze gasten te garanderen van een heerlijke ervaring en uw commentaar betekent dat wij het rechte pad volgen.
Wij kijken er naar uit om u opnieuw voor uw toekomstige vakantie op Tenerife te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groeten,
De Directie.