Beoordeeld op 9 maart 2019 via mobiele applicatie

Hotel best Jacaranda is een mooi, groot, verzorgend hotel.
Heerlijk buffet voor ontbijt en diner en vriendelijk personeel!
Mooi zwembad op het dak en de begaande grond.
De kamer wordt elke dag netjes schoon gemaakt.
Tip: wij zijn er 1 week geweest en de kinderdisco was elke avond hetzelfde.

Datum van verblijf: februari 2019
Best_Jacaranda, Manager van Hotel Best Jacaranda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2019

Beste Irisv378

Hartelijk bedankt voor uw verblijf in ons Best Jacaranda en voor het delen van uw positieve beoordeling. Wij zijn zeer tevreden dat u van een aangename vakantie bij ons heeft genoten en wij danken u voor de vriendelijke woorden over het eten en de kamers. Ook willen wij u bedanken voor de complimenten over ons personeel. Nogmaals bedankt voor uw tijd en wij hopen u de volgende keer weer te mogen ontvangen.

Beoordeeld op 18 februari 2019

Hotel “Best Jacaranda” doet zijn naam eer aan. Inderdaad best. Het is een vrij groot complex bestaande uit diverse blokken die echter toch samen een geheel vormen.
Alles was gewoon goed tot zeer goed. De verzorging, het eten, de kamer, het entertainment, het all-inclusivepakket en het personeel. En de WiFi.
Een volgende keer naar Tenerife zal vrijwel zeker weer bij Best Jacaranda uitkomen.

Kamertip: Kamers aan de oostkant hebben weinig zon op het balkon. Sommige balkons zijn begroeid met klimop.
Datum van verblijf: februari 2019
Best_Jacaranda, Manager van Hotel Best Jacaranda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 februari 2019

Beste jovanwe619

Bedankt voor de tijd die u heeft genomen om deze recensie te schrijven. Wij zijn tevreden om te lezen dat u van uw verblijf bij ons genoten heeft en bedanken ons voor uw vriendelijke aanbeveling. Zo'n geweldige feedback is erg bemoedigend voor onze teams. Het hele Best Jacaranda team kijkt er naar uit om u opnieuw voor een heerlijke vakantie bij ons te mogen verwelkomen.
Het management

Beoordeeld op 12 februari 2019

We logeerden als naar goede gewoonte in block D op het 9de verdiep. Daar heb je een zuidgericht terras met zeezicht. Is wel gereserveerd voor klanten die een 'premium service' bestellen. De ligging van het hotel is centraal en toch rustig. Het is er erg clean en het eten is zeer gevarieerd; voor elk wat wils. Het personeel vriendelijk en gedienstig

Kamertip: block D is zuidgericht maar tot het derde verdiep kan de zon gehinderd worden door de bomen.
Datum van verblijf: januari 2019
Best_Jacaranda, Manager van Hotel Best Jacaranda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2019

Beste Jean

Vriendelijk bedankt voor uw geweldige feedback. Het is erg fijn om te lezen dat u een fijne tijd heeft gehad in ons hotel. Ook willen wij u bedanken voor de mooie complimenten over ons personeel. Wij streven ernaar dat al onze gasten een fijne en zorgeloze tijd hebben tijdens hun vakantie.
Wij kijken er naar uit om u opnieuw voor uw toekomstige vakantie te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 30 januari 2019 via mobiele applicatie

1e keer in dit hotel en echt een aanrader. Een geweldig animatie team, we hebben met alles wat ze aanbieden van animatie meegedaan en allen zeer leuk. ook een aanrader voor gezinnen met kinder. Het eten is er heel lekker en zeer uitgebreid.

Datum van verblijf: januari 2019
Best_Jacaranda, Manager van Hotel Best Jacaranda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2019

Beste ElsB137

Hartelijk bedankt voor uw verblijf in ons Best Jacaranda en voor het delen van uw positieve beoordeling. Wij zijn zeer tevreden dat u van een aangename vakantie bij ons heeft genoten en wij danken u voor de vriendelijke woorden over het eten. Uw complimenten aan ons personeel delen wij ook heel graag met onze teams.
Hopelijk krijgen wij nog de gelegenheid om u opnieuw voor uw toekomstige vakantie op Tenerife te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 24 januari 2019

Het hotel heeft meer dan 500 "superior" kamers verdeeld over 9 verdiepingen. Zorg in ieder geval dat je op de bovenste verdiepingen komt. Dan in ieder geval nog iets van uitzicht en zon. Dle laagste verdiepingen zijn donker, hebben weinig privacy en doen aan kelders denken. Veel geluidsoverlast, iedereen kan zo maar het hotel binnenkomen en in de lift stappen. Te massaal en geen sfeer. De 3 buitenterrasjes sluiten al om 18.00 uur. Vriendelijk personeel en goede wifi. Kamers zijn ruim en hebben meestal nog een slaapbank. Zwembad om 10.00 uur pas open. Meest geschikt voor families met kinderen waar veel voor te doen is.

Datum van verblijf: januari 2019
Best_Jacaranda, Manager van Hotel Best Jacaranda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 januari 2019

Beste Ingrid

Bedankt voor de tijd die u heeft genomen om deze recensie te schrijven. Wij vinden het jammer om te lezen dat uw verblijf niet naar wens is geweest en dat we niet aan uw verwachtingen konden voldoen. Wij kunnen nu alleen maar hopen dat wij in de toekomst de kans krijgen om u te verwelkomen en om uw verkeerde mening over ons hotel te kunnen veranderen.