Beoordeeld op 30 januari 2019 via mobiele applicatie

1e keer in dit hotel en echt een aanrader. Een geweldig animatie team, we hebben met alles wat ze aanbieden van animatie meegedaan en allen zeer leuk. ook een aanrader voor gezinnen met kinder. Het eten is er heel lekker en zeer uitgebreid.

Datum van verblijf: januari 2019
Best_Jacaranda, Manager van Hotel Best Jacaranda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2019

Beste ElsB137

Hartelijk bedankt voor uw verblijf in ons Best Jacaranda en voor het delen van uw positieve beoordeling. Wij zijn zeer tevreden dat u van een aangename vakantie bij ons heeft genoten en wij danken u voor de vriendelijke woorden over het eten. Uw complimenten aan ons personeel delen wij ook heel graag met onze teams.
Hopelijk krijgen wij nog de gelegenheid om u opnieuw voor uw toekomstige vakantie op Tenerife te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 24 januari 2019

Het hotel heeft meer dan 500 "superior" kamers verdeeld over 9 verdiepingen. Zorg in ieder geval dat je op de bovenste verdiepingen komt. Dan in ieder geval nog iets van uitzicht en zon. Dle laagste verdiepingen zijn donker, hebben weinig privacy en doen aan kelders denken. Veel geluidsoverlast, iedereen kan zo maar het hotel binnenkomen en in de lift stappen. Te massaal en geen sfeer. De 3 buitenterrasjes sluiten al om 18.00 uur. Vriendelijk personeel en goede wifi. Kamers zijn ruim en hebben meestal nog een slaapbank. Zwembad om 10.00 uur pas open. Meest geschikt voor families met kinderen waar veel voor te doen is.

Datum van verblijf: januari 2019
Best_Jacaranda, Manager van Hotel Best Jacaranda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 januari 2019

Beste Ingrid

Bedankt voor de tijd die u heeft genomen om deze recensie te schrijven. Wij vinden het jammer om te lezen dat uw verblijf niet naar wens is geweest en dat we niet aan uw verwachtingen konden voldoen. Wij kunnen nu alleen maar hopen dat wij in de toekomst de kans krijgen om u te verwelkomen en om uw verkeerde mening over ons hotel te kunnen veranderen.

Beoordeeld op 12 januari 2019 via mobiele applicatie

Goed Hotel, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel,zowel ontbijt als diner heel goed in buffetvorm,al inclusief ook mogelijk. Voor iedereen is er een annimatieteam iedere dag is er wat verschillends te doen.

Datum van verblijf: januari 2019
Best_Jacaranda, Manager van Hotel Best Jacaranda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 januari 2019

Beste _henryw71

Bedankt voor de tijd die u heeft genomen om deze recensie te schrijven. We zijn zeer blij om te lezen dat u opnieuw een heel leuke vakantie in ons Best Jacaranda heeft gehad en wij kijken er naar uit om u voor uw volgende vakantie op Tenerife te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 5 januari 2019

Goede voorzieningen, uitgebreid all-in concept, uitstekende kamers qua inrichting en schoonmaak. Strand en boulevard op loopafstand.(5 minuten). Supermarkt naast hotel.Vriendelijke receptie, altijd bereid tot hulp.

Datum van verblijf: december 2018
Best_Jacaranda, Manager van Hotel Best Jacaranda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2019

Beste Gertv619

Hartelijk dank om Best Jacaranda te kiezen voor uw vakantie en voor het delen van uw ervaring bij ons. Wij zijn zeer tevreden dat u van een aangename vakantie bij ons heeft genoten en wij danken u voor de vriendelijke woorden over het hotel en de kamers. Ook willen wij u bedanken voor de complimenten over de receptie. Het maakt ons personeel erg trots om dat te lezen. Nogmaals bedankt voor uw tijd en vertrouwen in ons hotel, en wij kijken er naar uit om u opnieuw voor een toekomstige vakantie te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 28 december 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is super om door te brengen met een gezin. Wij waren hier voor 2 weken en hebben genoten! Het eten was goed en het hotel zag er netjes en verzorgd uit. De activiteiten waren ook zeer leuk zowel voor ons als voor de kinderen! Wij komen hier zeker terug!

Datum van verblijf: december 2018
Best_Jacaranda, Manager van Hotel Best Jacaranda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 december 2018

Beste Julie

Hartelijk bedankt voor uw verblijf in ons Best Jacaranda en voor het delen van uw positieve beoordeling. Wij zijn zeer tevreden dat u van een aangename vakantie bij ons heeft genoten en wij danken u voor de vriendelijke woorden over het eten, het hotel en de activiteiten. Wij kijken er naar uit om u opnieuw voor uw toekomstige vakantie op Tenerife te mogen verwelkomen.
Het management