Beoordeeld op 24 januari 2019

Het hotel heeft meer dan 500 "superior" kamers verdeeld over 9 verdiepingen. Zorg in ieder geval dat je op de bovenste verdiepingen komt. Dan in ieder geval nog iets van uitzicht en zon. Dle laagste verdiepingen zijn donker, hebben weinig privacy en doen aan kelders denken. Veel geluidsoverlast, iedereen kan zo maar het hotel binnenkomen en in de lift stappen. Te massaal en geen sfeer. De 3 buitenterrasjes sluiten al om 18.00 uur. Vriendelijk personeel en goede wifi. Kamers zijn ruim en hebben meestal nog een slaapbank. Zwembad om 10.00 uur pas open. Meest geschikt voor families met kinderen waar veel voor te doen is.

Datum van verblijf: januari 2019
Best_Jacaranda, Manager van Hotel Best Jacaranda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 januari 2019

Beste Ingrid

Bedankt voor de tijd die u heeft genomen om deze recensie te schrijven. Wij vinden het jammer om te lezen dat uw verblijf niet naar wens is geweest en dat we niet aan uw verwachtingen konden voldoen. Wij kunnen nu alleen maar hopen dat wij in de toekomst de kans krijgen om u te verwelkomen en om uw verkeerde mening over ons hotel te kunnen veranderen.

Beoordeeld op 12 januari 2019 via mobiele applicatie

Goed Hotel, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel,zowel ontbijt als diner heel goed in buffetvorm,al inclusief ook mogelijk. Voor iedereen is er een annimatieteam iedere dag is er wat verschillends te doen.

Datum van verblijf: januari 2019
Best_Jacaranda, Manager van Hotel Best Jacaranda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 januari 2019

Beste _henryw71

Bedankt voor de tijd die u heeft genomen om deze recensie te schrijven. We zijn zeer blij om te lezen dat u opnieuw een heel leuke vakantie in ons Best Jacaranda heeft gehad en wij kijken er naar uit om u voor uw volgende vakantie op Tenerife te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 5 januari 2019

Goede voorzieningen, uitgebreid all-in concept, uitstekende kamers qua inrichting en schoonmaak. Strand en boulevard op loopafstand.(5 minuten). Supermarkt naast hotel.Vriendelijke receptie, altijd bereid tot hulp.

Datum van verblijf: december 2018
Best_Jacaranda, Manager van Hotel Best Jacaranda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2019

Beste Gertv619

Hartelijk dank om Best Jacaranda te kiezen voor uw vakantie en voor het delen van uw ervaring bij ons. Wij zijn zeer tevreden dat u van een aangename vakantie bij ons heeft genoten en wij danken u voor de vriendelijke woorden over het hotel en de kamers. Ook willen wij u bedanken voor de complimenten over de receptie. Het maakt ons personeel erg trots om dat te lezen. Nogmaals bedankt voor uw tijd en vertrouwen in ons hotel, en wij kijken er naar uit om u opnieuw voor een toekomstige vakantie te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 28 december 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is super om door te brengen met een gezin. Wij waren hier voor 2 weken en hebben genoten! Het eten was goed en het hotel zag er netjes en verzorgd uit. De activiteiten waren ook zeer leuk zowel voor ons als voor de kinderen! Wij komen hier zeker terug!

Datum van verblijf: december 2018
Best_Jacaranda, Manager van Hotel Best Jacaranda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 december 2018

Beste Julie

Hartelijk bedankt voor uw verblijf in ons Best Jacaranda en voor het delen van uw positieve beoordeling. Wij zijn zeer tevreden dat u van een aangename vakantie bij ons heeft genoten en wij danken u voor de vriendelijke woorden over het eten, het hotel en de activiteiten. Wij kijken er naar uit om u opnieuw voor uw toekomstige vakantie op Tenerife te mogen verwelkomen.
Het management

Beoordeeld op 9 december 2018

Uitstekend hotel , lekker eten, zeer gevarieerd, proper, mooie kamers, 2 enorm grote bedden voor ons twee, ijskastje, gratis welkomdrankjes bij half pension,waterkoker,alles verder ok!
Wel wat druk in het restaurant s avonds en dan mag je zelf geen tafeltje meer uitzoeken.Minpunt daar zijn de koffiemachines waar je lang moet aanschuiven. Sommige vallen dan nog 15 min uit omdat ze overbelast zijn. Er is ook een nijpend tekort aan koffielepeltjes. Een tafel van vier wordt gedekt met 2 lepeltjes. Frustrerend werken voor de garcons!
Aan de receptie valt men uit de lucht als ik die twee probleempjes meldt..Zoiets vind ik dan spijtig, wees eerlijk en geef dat toe!
Zet heet water in ketels apart (om thee te maken) en het probleem is grotendeels opgelost (er zijn veel Engelsen) en koop 300 koffielepeltjes bij. Je gasten zullen tevreden zijn! Ik ga jullie hotel wel aanbevelen !

Kamertip: promokamer is goedkoper en je ziet de straat maar ook de zee
Datum van verblijf: november 2018
Best_Jacaranda, Manager van Hotel Best Jacaranda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 december 2018

Beste stoel123

Vriendelijk bedankt voor het delen van uw mening over ons Best Jacaranda. We zijn heel blij dat u van uw vakantie bij ons genoten heeft. We vinden het spijtig dat u het restaurant niet leuk vond, maar we danken uw voor uw mening, zo kunnen we rekening houden met hoe we onze klanten hun ervaring kunnen verbeteren in de toekomst. Nogmaals bedankt voor uw tijd en wij hopen u de volgende keer weer te mogen ontvangen.
Het management