Beoordeeld op 12 februari 2017

We hebben alleen positieve ervaring met het verblijf in uw hotel. Mooi ingericht en mooi onderhouden. Ook de vriendelijke ontvangst en bedieningen spreken ons aan. De kamers zijn netjes en de onderhoud is prima.
Zeer tevreden.

Kamertip: Een douche in plaats van een ligbad
  • Verbleef: februari 2017, reisde met familie
Sergio G, Comercial Junior van Hotel Troya, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 februari 2017

Dear guests,

From the Hotel Troya Tenerife we would like sincerely to thank you for spending your time in writing your reviews about our Hotel.

We are delighted to know that you have enjoyed a lovely holiday at our resort, as all of our team strives to offer the highest service standards in each of our activities. Also, your compliments on our warm welcome, our well appointed rooms, or our good services are highly appreciated.

We are looking forward to welcoming you again.
Best regards

Beoordeeld op 5 november 2016

Hotel super ligging helemaal top alles goed geregeld kamers schoon niet het meest nieuwste maar helemaal prima als je toch heel de dag op het stand ligt!
Alleen ontbijt was helemaal niks eerste 2 dagen nog wel ok maar zit totaal geen verandering in wat na 11 dagen wel een beetje gaat vervelen.
All-in zou ik persoonlijk hier nooit doen want je staat vaak lang te wachten bij de bar voordat je iets te drinken hebt.
Verder zijn in de buurt van hotel Troya zo veel leuke restaurants en Bar dat de keuze reuze is!

Kamertip: 115 uitzicht op zwembed en zee maar ook het uitgang gebied ramen zijn wel dubbelglas
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Sergio G, Comercial Junior van Hotel Troya, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 november 2016

Dear guests,

Thank you for spending some minutes of your time in leaving your impressions about the Hotel Troya on tripadvisor.

We appreciate your good comments on the privileged location, and also on our well presented breakfast service.

We hope to welcome you back in the near future,
Kind regards

Beoordeeld op 6 augustus 2016

Prima Hotel.
Goede ligging gelijk aan het strand en boulevard.
uitgebreid ontbijt buffet.
Mooi zwembad met goede ligbedden en parasols.
Vriendelijk personeel en goede service.
Schone nette kamers uitzicht op zee.
Wifi bij de receptie en zwembad.
dicht bij uitgaansmogelijkheden, restaurants en winkels.
Animatie voldoende voor jong en oud.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Sergio G, Comercial Junior van Hotel Troya, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2016

Beste Gewaarde Gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring op TripAdvisor.

Het fijn om te horen dat mede dankzij de service verleend door ons personeel u zo van uw verblijf genoten heeft.

Het Hotel Troya Tenerife team hoopt u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet

Beoordeeld op 30 juni 2016 via mobiele applicatie

Wij zijn 14 dagen geweest bij dit prachtig hotel. Eigenlijk is dit onze 4de keer en het is elke keer fantastisch geweest. Het eten is zeer goed het persooneel zeer vriendelijk en behulpzaam. Het hotel heeft een perfecte ligging, dicht bij het strand wat een zeer mooi stukje strand is.

Het enige wat wij als verbeter punt willen opmerken is de douche. Het is nu een instap bad dit kan nog wel is erg glad zijn.

Troya een super hotel wij komen zeker nog een keer. TOP!!!!!!

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Sergio G, Comercial Junior van Hotel Troya, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juli 2016

Beste Gewaarde Gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring op TripAdvisor.

Sergio García

Beoordeeld op 23 april 2016 via mobiele applicatie

Willen jullie centraal gelegen zitten en van alle gemakken voorzien zijn? Kies dan voor troya! Alles is heel dichtbij strand voor de deur, zo ook boulevard en bushaltes en attracties. Hotel kun je zo duur maken als je zelf wilt. Wordt verbouwd, vriendelijk personeel, ieder dag entertainment, shops in het hotel, je kan tickets er kopen, auto huren! Je bent van alle gemakken voorzien hier. Enige minpunt was zwakke WiFi boven, en ontbijt erg gericht op Engelse maar zeer ruime keuze! Maar dat mag de pret niet drukken voor een paar euro eet je ook voor een paar euro. Wij komen hier zeker weer terug! Top!

Verbleef: april 2016, reisde met een partner
Sergio G, Comercial Junior van Hotel Troya, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 april 2016

Dear guests,

Thank you for the time you have spent in sharing this excellent review of Hotel Troya Tenerife on TripAdvisor.

We are delighted to know that you have spent a lovely holiday at Tenerife. Your compliments on our facilities, location, entertainment, services and variety at breakfast are highly appreciated, as it is due to the effort and dedication of our staff, that we are able to achieve our goal – the total satisfaction of our guests.

We are looking forward to welcoming you again at our resort.
Kind regards,