Bahia del Duque(Costa Adeje)
LHW.com
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 349 per nacht.

Iberostar Grand El Mirador(Costa Adeje)
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 404 per nacht.

Royal Garden Villas(Costa Adeje)
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 453 per nacht.

Iberostar Sábila(Costa Adeje)
  • Aan het strand
Iberostar Anthelia(Costa Adeje)
Besparingsmelding! 31% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 31% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 328 per nacht.

• Inclusief ontbijt
  • Gratis parkeren
Iberostar Bouganville Playa(Costa Adeje)
  • Aan het strand
Iberostar Grand Salome(Costa Adeje)
14 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig hotel in het nieuwe gedeelte van tenerife waar het nog niet helemaal volgepropt is met hotels. Een groot minpunt vond ik dat de bedden uit elkaar schoven, waardoor je sochtends wakker werd met een grote spleet tussen de twee bedden. Daarnaast waren onze bedden vrij hard. Rustig hotel op een paar dronken engelsen na. Nadeel is wel dat de gang vrij gehorig is waardoor het lijkt alsof mensen in je kamer staan als ze in de gang praten. Eten was prima. Verder waren er 2 prachtige zwembaden bij het hotel

Verbleef: juni 2017, reisde met familie
Nélida P, Director de Relaciones Públicas van Sunlight Bahia Principe Costa Adeje, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juni 2017

Dear Guest,

Thank you for having chosen Bahia Principe Costa Adeje hotel to spend your recent holidays and for giving us some feedback.

We are very glad to know that our hotel has met your expectations for a lovely holiday.

It would be fantastic to welcome you again at Bahia Principe Hotels & Resorts.

11 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooie ligging, voelt koloniaal aan, verschillende restaurants,mede gebruik restaurants bahia principe Tenerife vlak naast het hotel,
Minder voor jeugd,rustige avonden,ruime kamers,mooi onderhouden

Verbleef: mei 2017, reisde alleen
Nélida P, Director de Relaciones Públicas van Sunlight Bahia Principe Costa Adeje, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juni 2017

Dear Rik,

Thank you for writing about your holiday experience at Bahia Principe Costa Adeje hotel.

We apologize for not answering in your language and we hope you understand English.

We are glad the hotel has a great value for you and you recommend it to other travellers for a relaxing holiday.

We are waiting for you to come back to Bahia Principe Hotels & Resorts.

5 juni 2017 beoordeeld

De kamer was goed en proper, niets op aan te merken. Het eten was uitgebreid en lekker. De themarestaurants waren (voor ons) top! Mooie zwembaden. We zouden zeker terugkomen. Locatie: Het is ver afgelegen als je eens iets anders wil doen dan aan het zwembad liggen. Je kan wel makkelijk met de taxi of bus naar bv. Playa de las Americas.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Nélida P, Director de Relaciones Públicas van Sunlight Bahia Principe Costa Adeje, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2017

Dear Guest,

It is great to know that our hotel has thoroughly met your expectations and you had a fabulous holiday enjoying the nice restaurants, swimming-pools and rooms.

We hope to welcome you once again for a new holiday at Bahia Principe Hotels & Resorts.

4 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed....mooie sfeer en het ontbreekt je aan niets! Afgezien dat het een behoorlijk stukje van Adeje zelf is, daarvoor moet je een taxi of de bus nemen is het zo'n groots opgezet gebeuren dat je tijdens je verblijf van in ins geval een week het terrein eigenlijk niet af hoeft! Keus te over qua restaurants: Italiaans, Spaans, Mexicaans en Chinees behoren o.a.tot de mogelijkheden. Ook de drukte kun je ontwijken en een plekje in de tuin aan het zwembad te kiezen, wil je wat meer drukte dan gewoon wat naar beneden, richting kust...het eten is prima, soms even wachten tot er plaats is maar dat is ook geen straf. Wat ons betreft een aanrader zowel met als zonder kinderen. Wij komen er zeker terug.

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner

Dear Guest,

Thank you for telling us how much you enjoyed your stay in Bahia Principe Costa Adeje hotel.

We are very pleased to hear that your holidays in the hotel has met your expectations and you are already planning to come back.

We are waiting for you to come back soon to Bahia Principe Hotels & Resorts.

17 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtig schoon hotel met goede bedden. Voortreffelijk eten in verschillende restaurants. Veel variatie. Mooie zwembaden. Waarvan een verwarmd. Genoeg ligbedden. Een heerlijke vakantie gehad. We komen zeker terug.

Verbleef: mei 2017, reisde met familie
Nélida P, Director de Relaciones Públicas van Sunlight Bahia Principe Costa Adeje, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2017

Dear Guest,

It is a great pleasure for us to hear that it was an excellent holiday from start to finish with great selection of food, clean first class facilities and polite staff.