“Super resort”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 3 websites!
Bahia Principe Costa Adeje
Beoordeeld als nr. 19 van 60 hotels in Costa Adeje
17 juni 2017 beoordeeld

Wij verbleven in het gedeelte Costa Adeje. Het resort ligt rustig gelegen in Playa Paraiso, weg van de drukkere plaatsen zoals Playa de las Americas of Los Cristianos. Met een huurauto kan je makkelijk het eiland verkennen. Parkeren kan gratis in de ondergrondse parkeergarage. Het resort wordt proper onderhouden. De kamers zijn zeer ruim en proper. Het hotel beschikt over verschillende zwembaden, bars en restaurantjes. Het eten is voortreffelijk en is voldoende gevarieerd.

• Verbleef: Juni, 2017, reisde met vrienden
Nélida P, Director de Relaciones Públicas van Bahia Principe Costa Adeje, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juni 2017

Dear Guest,

Thank you for publishing this review about Bahia Principe Costa Adeje hotel on Tripadvisor.

We apologize for not answering in your language and we hope you understand English.

We are very happy to hear that you had a fantastic holiday because of the helpful staff, the clean facilities and the excellent food.

It would be a pleasure to welcome you again at Bahia Principe Hotels & Resorts.

Schrijf een beoordeling

14 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig hotel in het nieuwe gedeelte van tenerife waar het nog niet helemaal volgepropt is met hotels. Een groot minpunt vond ik dat de bedden uit elkaar schoven, waardoor je sochtends wakker werd met een grote spleet tussen de twee bedden. Daarnaast waren onze bedden vrij hard. Rustig hotel op een paar dronken engelsen na. Nadeel is wel dat de gang vrij gehorig is waardoor het lijkt alsof mensen in je kamer staan als ze in de gang praten. Eten was prima. Verder waren er 2 prachtige zwembaden bij het hotel

Verbleef: Juni, 2017, reisde met familie
Nélida P, Director de Relaciones Públicas van Bahia Principe Costa Adeje, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juni 2017

Dear Guest,

Thank you for having chosen Bahia Principe Costa Adeje hotel to spend your recent holidays and for giving us some feedback.

We are very glad to know that our hotel has met your expectations for a lovely holiday.

It would be fantastic to welcome you again at Bahia Principe Hotels & Resorts.

11 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooie ligging, voelt koloniaal aan, verschillende restaurants,mede gebruik restaurants bahia principe Tenerife vlak naast het hotel,
Minder voor jeugd,rustige avonden,ruime kamers,mooi onderhouden

Verbleef: Mei, 2017, reisde alleen
Nélida P, Director de Relaciones Públicas van Bahia Principe Costa Adeje, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juni 2017

Dear Rik,

Thank you for writing about your holiday experience at Bahia Principe Costa Adeje hotel.

We are glad the hotel has a great value for you and you recommend it to other travellers for a relaxing holiday.

We are waiting for you to come back to Bahia Principe Hotels & Resorts.

5 juni 2017 beoordeeld

De kamer was goed en proper, niets op aan te merken. Het eten was uitgebreid en lekker. De themarestaurants waren (voor ons) top! Mooie zwembaden. We zouden zeker terugkomen. Locatie: Het is ver afgelegen als je eens iets anders wil doen dan aan het zwembad liggen. Je kan wel makkelijk met de taxi of bus naar bv. Playa de las Americas.

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
Nélida P, Director de Relaciones Públicas van Bahia Principe Costa Adeje, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2017

Dear Guest,

It is great to know that our hotel has thoroughly met your expectations and you had a fabulous holiday enjoying the nice restaurants, swimming-pools and rooms.

We hope to welcome you once again for a new holiday at Bahia Principe Hotels & Resorts.

4 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed....mooie sfeer en het ontbreekt je aan niets! Afgezien dat het een behoorlijk stukje van Adeje zelf is, daarvoor moet je een taxi of de bus nemen is het zo'n groots opgezet gebeuren dat je tijdens je verblijf van in ins geval een week het terrein eigenlijk niet af hoeft! Keus te over qua restaurants: Italiaans, Spaans, Mexicaans en Chinees behoren o.a.tot de mogelijkheden. Ook de drukte kun je ontwijken en een plekje in de tuin aan het zwembad te kiezen, wil je wat meer drukte dan gewoon wat naar beneden, richting kust...het eten is prima, soms even wachten tot er plaats is maar dat is ook geen straf. Wat ons betreft een aanrader zowel met als zonder kinderen. Wij komen er zeker terug.

Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner

Dear Guest,

Thank you for telling us how much you enjoyed your stay in Bahia Principe Costa Adeje hotel.

We are very pleased to hear that your holidays in the hotel has met your expectations and you are already planning to come back.

We are waiting for you to come back soon to Bahia Principe Hotels & Resorts.

17 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtig schoon hotel met goede bedden. Voortreffelijk eten in verschillende restaurants. Veel variatie. Mooie zwembaden. Waarvan een verwarmd. Genoeg ligbedden. Een heerlijke vakantie gehad. We komen zeker terug.

Verbleef: Mei, 2017, reisde met familie
Nélida P, Director de Relaciones Públicas van Bahia Principe Costa Adeje, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2017

Dear Guest,

It is a great pleasure for us to hear that it was an excellent holiday from start to finish with great selection of food, clean first class facilities and polite staff.

17 mei 2017 beoordeeld

Zijn vorige week naar dit hotel geweest voor de tweede keer na een vijftal jaar. Nog steeds prima hotel met mooie ruime kamers, prachtige tuin en ruime zwembaden. Ontbijt met ruime keuze in broodsoorten en beleg. Ook koffiekoeken en cava zijn steeds voorradig. Middag-en avondmaal met keuzemogelijkheden en steeds mooi gepresenteerd, zeker het koude buffet. Er worden nog steeds kwaliteitsproducten gebruikt maar we hebben de indruk dat de gerechten een minder hoog niveau hebben wat niet wegneemt dat alles meestal zeer lekker is bereid. De grootste tegenvaller was de witte wijn (de andere hebben we niet getest) die is voor ons nauwelijks drinkbaar

• Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner

Dear Guest,

Thank you for the feedback of your recent holidays at Bahia Principe Costa Adeje hotel.

We are delighted to hear that you found our hotel excellent once again and we have taken note of your recommendation to improve the white wine.

We hope you will return to Bahia Principe Hotels & Resorts in the future.

Bahia Principe Tenerife Resort

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Costa Adeje in overweging
op 4.5 km afstand
2.179 beoordelingen
op 0.3 km afstand
Bahia Principe Tenerife
Prijzen weergeven

In Bahia Principe Costa Adeje geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Bahia Principe Costa Adeje

Adres: Calle Idafe s/n, 38670 Costa Adeje, Adeje, Tenerife, Spanje
Telefoonnummer:
Locatie: Spanje > Canarische Eilanden > Tenerife > Adeje > Costa Adeje
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 8 beste resorthotel in Costa Adeje
Nr. 10 romantisch hotel in Costa Adeje
Nr. 11 spahotel in Costa Adeje
Nr. 12 familiehotel in Costa Adeje
Nr. 14 hotel aan het strand in Costa Adeje
Nr. 17 luxe hotel in Costa Adeje
Prijsklasse: € 162 - € 302 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Bahia Principe Costa Adeje 4*
Aantal kamers: 507
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Bahia Principe Costa Adeje met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Bahia Principe Costa Adeje Hotel Adeje
Bahia Principe Tenerife
Bahia Principe Costa Hotel Adeje
Adeje Bahia Principe Costa
Adeje Bahia Costa Principe
Bahia Principe Costa Adeje Tenerife
Bahia Principe Hotel Tenerife

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?