Sunlight Bahia Principe Costa Adeje
Iberostar Grand El Mirador(Costa Adeje)
  • Gratis parkeren
Bahia del Duque(Costa Adeje)
US$ 1.176
  • Inclusief ontbijt
Iberostar Anthelia(Costa Adeje)
iberostar.com
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 256 per nacht.

Melia.com
  • Inclusief ontbijt
H10 Costa Adeje Palace(Costa Adeje)
  • Gratis parkeren
Sunset Bay Club by Diamond Resorts(Costa Adeje)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
  • Restaurant
Iberostar Grand Salome(Costa Adeje)
8 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel maar niet echt ons ding. Wij verbleven helemaal onderaan het domein wat maakte dat we er telkens uitzagen alsof we een marathon hadden gelopen eer we bij het buffet aankwamen omwille van de immense klim die we telkens moesten afleggen. Ook het beloofde zeezicht viel ons enorm tegen (zie foto).
Spijtig genoeg elke ochtend vroeg veel lawaai van de handdoekleggers die alle bedden en parasols liggen versleuren.
Buffet was ok en zeer vriendelijk personeel met zeer beperkte kennis van het Engels niettegenstaande 80% van de gasten Engelsen waren.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
CalidadSoporte, Director de Relaciones Públicas van Sunlight Bahia Principe Costa Adeje, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 april 2017

Dear Cindy,

Thank you for publishing this review about Bahia Principe Costa Adeje hotel on Tripadvisor.

We are happy to know that you were satisfied with the hotel facilities, food and friendly staff even when you thought it is too hilly or busy in the mornings. We apologize for this.

We would love to welcome you again in Bahia Principe Hotels & Resorts.

7 maart 2017 beoordeeld

Prachtige locatie, uitstekende service, zeer vriendelijk personeel, kamers pico bello, buffetten vlg all in , klasse !
Verzorgde animatie zowel aan het zwembad als ' s avonds, diverse leuke bars.
Geen aanrader voor mensen die graag deelnemen aan het nachtleven.
Voor ons de rust die we nodig hadden ! Komen zeker terug !

Kamertip: zie beoordeling
  • Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
Nélida P, Director de Relaciones Públicas van Sunlight Bahia Principe Costa Adeje, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 maart 2017

Dear Guest,

Thank you for your time in writing a review about your holidays at Bahia Principe Costa Adeje hotel.

We apologize for not answering in your language and we hope you understand English.
It is a great satisfaction for all of us to know that the hotel has met your expectations and you would recommend it to other travellers.

We hope you will return very soon to Bahia Principe Hotels & Resorts.

15 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een heel mooi hotel. Bestaat uit twee gedeelten. Wij zaten in het bovenste. Wat een beetje jammer is dat je ook alleen "boven" mag eten. Het is een heel uitgebreid buffet. Dan zijn er ook nog a la carte restaurants. Wat (op de Mexicaan na ) heerlijk was !
Geweldige zwembaden. Alles wordt goed onderhouden en alles is heel schoon. Prima grote bedden. En heel vriendelijk personeel. Niks is ze teveel. Heel zeker een aanrader. Enige minpuntjes vonden wij dat je tot 23.00 drankjes kreeg. Mag wel zeker tot 24.00 zijn naar onze mening. Daarnaast mag het eten bij buffet iets warmer zijn.

Verbleef: februari 2017, reisde met familie
Nélida P, Director de Relaciones Públicas van Sunlight Bahia Principe Costa Adeje, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 februari 2017

Dear Guest,

Thank you for sharing the experience of your holidays in Bahia Principe Costa Adeje hotel.

We are very pleased to hear that the hotel has met your expectations for its great restaurants, ample swimming-pool areas and good state of the facilities.

We hope to welcome you once again for a new holiday at Bahia Principe Hotels & Resorts.

1 februari 2017 beoordeeld

Je moet houden van het all-inclusive principe, maar dan krijg je bij Bahia Principe waar voor je geld. Het eten is van goede kwaliteit en de kamers zijn comfortabel en de meeste kamers hebben een goed uitzicht. De bediening is vriendelijk. Wij zijn hier regelmatig geweest met onze kinderen en zij hebben genoten, ook van de activiteiten die met hen werden ondernomen. Het hotel ligt wat afgelegen. Om een stad te bezoeken is het het handigst om een taxi te nemen. Er gaat een gratis pendelbus, maar alleen op vaste tijden.

• Verbleef: maart 2016, reisde met familie
Nélida P, Director de Relaciones Públicas van Sunlight Bahia Principe Costa Adeje, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 februari 2017

Dear Guest,

Thank you for trusting Bahia Principe Costa Adeje hotel as your holiday destination and for sharing such a lovely review.

We are very pleased to know that you were satisfied with the relation quality – price of the hotel and the all-inclusive system.

We hope to welcome you once again for another excellent experience at Bahia Principe Hotels & Resorts.

4 januari 2017 beoordeeld

Een reservatie in Bahia Principe Adeje bleek uiteindelijk Bahia Principe Tenerife te zijn. Het hotel is opgedeeld in een groter deel (Costa Adeje) en een kleiner deel (Tenerife) Beidne hebben hun eigen check-in, receptie, restaurant, zwembad, bar...
Mijn partner en ikzelf kregen een rood armbandje terwijl onze vrienden een groen armbandje kregen. Wij konden zonder belemmeringen naar elkaar gaan maar samen eten moest met een speciale pas geregeld worden. Het eten was in beide delen van het hotel identiek en mag gerust een score van uitmuntendheid krijgen!
Wifi is 24 uur gratis en daarna betalend.

• Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden
Nélida P, Director de Relaciones Públicas van Sunlight Bahia Principe Costa Adeje, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 januari 2017

Dear Nancy,

Thank you for writing about your holiday experience at Bahia Principe Costa Adeje hotel.

We are very happy to know that you had a lovely holiday and we would like to welcome you once again for a new holiday at Bahia Principe Hotels & Resorts.