“In een woord fantastisch”
Beoordeling van Bahia Principe Costa Adeje

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 3 websites!
Bahia Principe Costa Adeje
Beoordeeld als nr. 19 van 60 hotels in Costa Adeje
12 april 2017 beoordeeld

Het hotel en de kamers zijn erg schoon. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.
We hebben een week "all inclusive" geboekt. Wanneer we de mogelijkheid hebben dan gaan we beslist terug. Deze reis met TUI is zeer aan te bevelen.
Enig minpuntje is de gratis WIFI. Dit werkt slecht, maar is dat erg? ;-)

Kamertip: Buiten de stad gelegen hotel. Uitgaansgelegenheden niet dichtbij en geen strand. Dit is geen gemis.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Januari, 2017, reisde met familie
Nélida P, Director de Relaciones Públicas van Bahia Principe Costa Adeje, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 april 2017

Dear Bob,

Thank you for publishing this review about Bahia Principe Costa Adeje hotel on Tripadvisor.

It is fantastic to hear that our hotel has met your expectations for the high quality in the facilities and friendly service.

We have reported your incident with the Wifi to our provider in order to avoid further inconveniences. We apologize for this.

We hope you will return to Bahia Principe Hotels & Resorts in the future.

Schrijf een beoordeling

8 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel maar niet echt ons ding. Wij verbleven helemaal onderaan het domein wat maakte dat we er telkens uitzagen alsof we een marathon hadden gelopen eer we bij het buffet aankwamen omwille van de immense klim die we telkens moesten afleggen. Ook het beloofde zeezicht viel ons enorm tegen (zie foto).
Spijtig genoeg elke ochtend vroeg veel lawaai van de handdoekleggers die alle bedden en parasols liggen versleuren.
Buffet was ok en zeer vriendelijk personeel met zeer beperkte kennis van het Engels niettegenstaande 80% van de gasten Engelsen waren.

Verbleef: April, 2017, reisde met een partner
CalidadSoporte, Director de Relaciones Públicas van Bahia Principe Costa Adeje, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 april 2017

Dear Cindy,

We are happy to know that you were satisfied with the hotel facilities, food and friendly staff even when you thought it is too hilly or busy in the mornings. We apologize for this.

We would love to welcome you again in Bahia Principe Hotels & Resorts.

7 maart 2017 beoordeeld

Prachtige locatie, uitstekende service, zeer vriendelijk personeel, kamers pico bello, buffetten vlg all in , klasse !
Verzorgde animatie zowel aan het zwembad als ' s avonds, diverse leuke bars.
Geen aanrader voor mensen die graag deelnemen aan het nachtleven.
Voor ons de rust die we nodig hadden ! Komen zeker terug !

Kamertip: zie beoordeling
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
Nélida P, Director de Relaciones Públicas van Bahia Principe Costa Adeje, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 maart 2017

Dear Guest,

Thank you for your time in writing a review about your holidays at Bahia Principe Costa Adeje hotel.

We apologize for not answering in your language and we hope you understand English.
It is a great satisfaction for all of us to know that the hotel has met your expectations and you would recommend it to other travellers.

We hope you will return very soon to Bahia Principe Hotels & Resorts.

15 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een heel mooi hotel. Bestaat uit twee gedeelten. Wij zaten in het bovenste. Wat een beetje jammer is dat je ook alleen "boven" mag eten. Het is een heel uitgebreid buffet. Dan zijn er ook nog a la carte restaurants. Wat (op de Mexicaan na ) heerlijk was !
Geweldige zwembaden. Alles wordt goed onderhouden en alles is heel schoon. Prima grote bedden. En heel vriendelijk personeel. Niks is ze teveel. Heel zeker een aanrader. Enige minpuntjes vonden wij dat je tot 23.00 drankjes kreeg. Mag wel zeker tot 24.00 zijn naar onze mening. Daarnaast mag het eten bij buffet iets warmer zijn.

Verbleef: Februari, 2017, reisde met familie
Nélida P, Director de Relaciones Públicas van Bahia Principe Costa Adeje, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 februari 2017

Dear Guest,

Thank you for sharing the experience of your holidays in Bahia Principe Costa Adeje hotel.

We are very pleased to hear that the hotel has met your expectations for its great restaurants, ample swimming-pool areas and good state of the facilities.

We hope to welcome you once again for a new holiday at Bahia Principe Hotels & Resorts.

1 februari 2017 beoordeeld

Je moet houden van het all-inclusive principe, maar dan krijg je bij Bahia Principe waar voor je geld. Het eten is van goede kwaliteit en de kamers zijn comfortabel en de meeste kamers hebben een goed uitzicht. De bediening is vriendelijk. Wij zijn hier regelmatig geweest met onze kinderen en zij hebben genoten, ook van de activiteiten die met hen werden ondernomen. Het hotel ligt wat afgelegen. Om een stad te bezoeken is het het handigst om een taxi te nemen. Er gaat een gratis pendelbus, maar alleen op vaste tijden.

• Verbleef: Maart, 2016, reisde met familie
Nélida P, Director de Relaciones Públicas van Bahia Principe Costa Adeje, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 februari 2017

Dear Guest,

Thank you for trusting Bahia Principe Costa Adeje hotel as your holiday destination and for sharing such a lovely review.

We are very pleased to know that you were satisfied with the relation quality – price of the hotel and the all-inclusive system.

We hope to welcome you once again for another excellent experience at Bahia Principe Hotels & Resorts.

4 januari 2017 beoordeeld

Een reservatie in Bahia Principe Adeje bleek uiteindelijk Bahia Principe Tenerife te zijn. Het hotel is opgedeeld in een groter deel (Costa Adeje) en een kleiner deel (Tenerife) Beidne hebben hun eigen check-in, receptie, restaurant, zwembad, bar...
Mijn partner en ikzelf kregen een rood armbandje terwijl onze vrienden een groen armbandje kregen. Wij konden zonder belemmeringen naar elkaar gaan maar samen eten moest met een speciale pas geregeld worden. Het eten was in beide delen van het hotel identiek en mag gerust een score van uitmuntendheid krijgen!
Wifi is 24 uur gratis en daarna betalend.

• Verbleef: Januari, 2017, reisde met vrienden
Nélida P, Director de Relaciones Públicas van Bahia Principe Costa Adeje, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 januari 2017

Dear Nancy,

Thank you for writing about your holiday experience at Bahia Principe Costa Adeje hotel.

We are very happy to know that you had a lovely holiday and we would like to welcome you once again for a new holiday at Bahia Principe Hotels & Resorts.

29 december 2016 beoordeeld

Een afgelegen, groot komplex met mooie tuin en grote zwembaden [handdoekje leggen voor 8 AM]. Nette grote kamers, lekkere bedden en er wordt prima schoon gemaakt. Buffetten voldoende, thema restaurants goed, maar ieder jaar kwalitatief minder. Bediening werkt enorm hard, maar blijft erg vriendelijk. Ook bij de receptie is het vaak druk waardoor ze daar helaas vaak minder klantvriendelijk zijn. [is nou eenmaal zo, kan niet, we zitten helemaal vol].
De wijnen en cava zijn van een bedroevende kwaliteit, fris en bier in orde.
Betalen voor WiFi is niet meer van deze tijd, het hotel noemt het EXTRA SERVICE!
`s avonds treden buiten op het terras artiesten op die het vals zingen hebben uitgevonden! Niet om aan te horen.
Hotel is niet goedkoop en als je alles afweegt zijn er voor hetzelfde geld betere hotels op Tenerife te vinden. Na 10 jaar was dit voor ons de laatste keer.

• Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
Nélida P, Director de Relaciones Públicas van Bahia Principe Costa Adeje, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 januari 2017

Dear Guest,

Thank you for trusting Bahia Principe Costa Adeje hotel as a holiday destination.

We are very pleased to hear that you still like our great resort with beautiful gardens, swimming-pools and good service.

We are sorry if we cannot offer free unlimited wifi everywhere in the hotel. However, it is for free at the Reception hall 24 hours.

We will take into consideration those aspects that you point out to improve and we hope to welcome you again in the future.

Bahia Principe Tenerife Resort

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Costa Adeje in overweging
op 4.5 km afstand
2.179 beoordelingen
op 0.3 km afstand
Bahia Principe Tenerife
Prijzen weergeven

In Bahia Principe Costa Adeje geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Bahia Principe Costa Adeje

Adres: Calle Idafe s/n, 38670 Costa Adeje, Adeje, Tenerife, Spanje
Telefoonnummer:
Locatie: Spanje > Canarische Eilanden > Tenerife > Adeje > Costa Adeje
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 8 beste resorthotel in Costa Adeje
Nr. 10 romantisch hotel in Costa Adeje
Nr. 11 spahotel in Costa Adeje
Nr. 12 familiehotel in Costa Adeje
Nr. 14 hotel aan het strand in Costa Adeje
Nr. 17 luxe hotel in Costa Adeje
Prijsklasse: € 162 - € 302 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Bahia Principe Costa Adeje 4*
Aantal kamers: 507
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Bahia Principe Costa Adeje met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Bahia Principe Costa Adeje Hotel Adeje
Bahia Principe Tenerife
Bahia Principe Costa Hotel Adeje
Adeje Bahia Principe Costa
Adeje Bahia Costa Principe
Bahia Principe Costa Adeje Tenerife
Bahia Principe Hotel Tenerife

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?