• Restaurant
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 103 per nacht.

Iberostar Grand El Mirador(Costa Adeje)
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 350 per nacht.

• Inclusief ontbijt
Sunset Bay Club by Diamond Resorts(Costa Adeje)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Besparingsmelding! 32% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 32% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 115 per nacht.

Iberostar Anthelia(Costa Adeje)
  • Gratis parkeren
Bahia del Duque(Costa Adeje)
US$ 1.154
  • Gratis parkeren
Iberostar Bouganville Playa(Costa Adeje)
  • Aan het strand
Iberostar Grand Salome(Costa Adeje)
iberostar.com
29 mei 2018 beoordeeld

Prachtige locatie, vriendelijk personeel, goed ontbijt.
En daar blijft het bij. Kamer 522 met uitzicht op een soort container.
Eerste dag nog geen 10 minuten onder de douche. Kamer onder water.
Tweede dag na een toillet bezoek op de kamer. liep alles onder de toiletpot eruit.
Restaurants van hotel veel te duur. Horeca hotel veel te duur.
Geld van de toeristen. Is het enige wat telt. By By Tenerife

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
HotelJardinTropical, Quality Manager van Hotel Jardin Tropical, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2018

Dear Eddymichielsen,

Thank you so much for your review and also for choosing our hotel during your recent Tenerife stay.

We are glad that you liked the nice location and also the friendly and helpful staff.

We deeply regret that you were not completely satisfied with the room that we accommodate you in and we apologize for any inconvenience you may have had. We hope to get the chance to show that we can do it better.

We remain at your disposal and send you kind regards,
Quality Manager

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een fantastisch hotel waar heel goed met je vakantiegevoel werd omgegaan. Verwelkomt met een cave. Hadden een kamer met club faciliteiten. Echt een aanrader! Ontbijt in een afgesloten gebied. Heerlijke gebakjes snoepjes s middags cocktails en wat nootjes en hapjes. Een feest. Ga er zeker nogmaals naar toe!

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
HotelJardinTropical, Quality Manager van Hotel Jardin Tropical, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2018

Geachte yvanbezu,
Wij bedanken u voor uw commentaar op Tripadvidvisor.
Wat fantastisch te lezen dat u het hier zo naar uw zin heeft gehad.
Het zal een genoegen zijn u weer te verwelkomen.
Met vriendelijke groeten, Quality Manager

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanaf 0.700 uur klinkt er de hele dag muziek uit de plafondluidsprekers en bij ontbijt en avondbuffet brengen
(Solo)muzikanten elektronisch versterkte muziek het restaurant in. Dat het geluid duidelijker en vaker aanwezig is,
schijnt nieuw beleid te zijn.

Als ontbijter vind ik het irritant om zo vroeg al deze luide muziek te moeten tolereren. Op de vraag of het wat
zachter kan geeft het personeel het antwoord ......”nieuw management, nieuw beleid”........

Met de verbouwing en het nieuwe beleid is bij de incheckbalie een bar gekomen, waar in de avond kleine
bandjes hun muziek via versterkers weergeven. (Er mag gedanst worden) Aan de balie is het daarom lastig
communiceren en de receptioniste doet dan ook via de telefoon een verzoek aan de bar het geluidsniveau te
minderen (Wat in ons geval trouwens niet lukt) “Nieuw beleid” is ook haar verklaring.........

Wat mij echt ergert (en mij aanzet om deze recensie te schrijven) is het feit dat vanaf 08.30 gelijktijdig met de
plafondmuziek in de ontbijtruimte een muzikant zijn deuntjes (ook weer versterkt) komt brengen en vanaf dat
moment gaat de “muziek” dubbel op en tegen elkaar in! Wat een onzin. Voor mij reden via Email het management
over deze stupide situatie in te lichten. Na enige dagen, komt een antwoord waarin niet specifiek op mijn bericht
wordt gereageerd. Wel een bedankje en dat het hotel naar verbetering blijft streven......
Dat lijkt op een standaardantwoord toepasbaar op elk commentaar; jammer.

Jardin Tropical is al jaren ons favoriete hotel en daarom is het spijtig dat ons laatste bezoek minder is bevallen
en dat we aan het eind van ons verblijf naar alternatieven hebben gekeken voor een volgend bezoek aan Tenerife

Reind Garritsen

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
HotelJardinTropical, Quality Manager van Hotel Jardin Tropical, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2018

Geachte heer Garritsen,
Ik zou willen beginnen met u te bedanken voor het feit dat u voor Hotel Jardin Tropical heeft gekozen voor uw vakantie en ook voor het delen van uw opmerkingen via TripAdvisor.
Het spijt ons zeer te moeten lezen dat uw laatste ervaring bij ons niet aan uw verwachtingen voldeed vanwege de muziek. We zullen uw ervaring analyseren met ons team, zodat het volumen van de muziek gedaald wordt en soortgelijke situaties in de toekomst te vermijden.
Nogmaals willen we u bedanken voor het delen van uw opmerkingen met ons en zou u besluiten om ons hotel opnieuw te vertrouwen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, want we zullen ons uiterste best doen om u een fijne vakantie te bezorgen. Met vriendelijke groeten, Quality Manager

3 mei 2018 beoordeeld

Zeer tevreden over mijn verblijf. Kwaliteit was top, goed gelegen en fantastische service. Nina, het meisje achter de receptie, heeft ons enorm goed geholpen! Zeker een aanrader voor wie houdt van rust en ontspanning!!

• Verbleef: april 2018, reisde met vrienden
HotelJardinTropical, Quality Manager van Hotel Jardin Tropical, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 mei 2018

Geachte 248yves,
Heel erg bedankt voor uw commentaar op Tripadvisor over uw ervaring bij ons. Wij zullen Nina ervan op de hoogte brengen. Wij hopen u in een volgend verblijf bij ons te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groeten, Quality Manager

2 mei 2018 beoordeeld

het onlangs gerenoveerde hotel is zeker een aanrader! Ligging van het hotel is ideaal: vlakbij Puerto colon haven en op de splitsing van Adeje en playa de las Americas, ideaal!
Voor de reiziger die het iets exclusiever en rustiger wil zou ik zeker de CLUB aanbevelen! Free drinks (inclusief sterke drank en cava), snacks en gratis balibedden en zonnebedden voorzien! Ook de afzonderlijke ontbijtruimte is rustig en mooi! Prijs - kwaliteit TOP! Zeker aan te bevelen!

Kamertip: seeview or clubroom
  • Verbleef: april 2018, reisde met een partner
HotelJardinTropical, Quality Manager van Hotel Jardin Tropical, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 mei 2018

Geachte Heer Stijn B,
Heel erg bedankt voor uw fantastisch commentaar op Tripadvisor!. We zijn blij te zien dat u het naar uw zin heeft gehad bij ons en hopen u binnenkort weer te verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Quality Manager