TripAdvisor

Keukens: Indiaas
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Via tripadvisor zijn we hier beland en de beoordelingen zijn terecht. Uitstekende en snelle service, heel vriendelijk en het eten was om de vingers van af te likken.
Ik zou dit zeker iedereen aanraden en mensen willen aanmoedigen wereldkeuken te leren ontdekken.

14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlotte en vriendelijke bediening. Het eten werd snel geserveerd na het bestellen en was van prima kwaliteit. Een aanrader.

8 september 2019 beoordeeld

Het eten was heerlijk wij hadden de chicken madras genomen, de bediening was super behulpzaam en aardig.

Datum van bezoek: september 2019
prakashmaher, Owner van Bombay Babu Torviscas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2019

Beste Soumaya89,

Heel erg bedankt voor het reageren en voor de 5 sterren. Het hele team verwelkomt je graag snel weer.

Hoogachtend,

3 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Last minute beslist om hier te komen eten vanwege de goede recensies op Tripadvisor. Chicken curry was heerlijk en de rijst erbij ook. Alle obers waren heel vriendelijk.

Beste KimC4801,

Heel erg bedankt voor het reageren en voor de 5 sterren. We kijken ernaar uit je weer te zien, boek bij ons de volgende keer dat je hier bent en probeer meer gerechten op ons menu! Een grote hallo van al onze medewerkers

Hoogachtend,

19 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik en mijn vrouw hebben heerlijk gegeten. Heel goed restaurant . Vriendelijke bediening, betaalbaar. We gaan zeker nog eens terug

Datum van bezoek: juni 2019
prakashmaher, Director de Relaciones Públicas van Bombay Babu Torviscas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2019

Dear Johnhuiberts,

Thank you so much for commenting and for the 5 Stars.
The entire team will be more than happy to welcoming you back very soon.

Yours sincerely,

Reizigers die Bombay Babu Torviscas bekeken, bekeken ook

In Bombay Babu Torviscas geweest? Deel je ervaringen!