“Snel en smaakvol”

Keukens: Indiaas
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vlotte en vriendelijke bediening. Het eten werd snel geserveerd na het bestellen en was van prima kwaliteit. Een aanrader.

8 september 2019 beoordeeld

Het eten was heerlijk wij hadden de chicken madras genomen, de bediening was super behulpzaam en aardig.

Datum van bezoek: september 2019
prakashmaher, Owner van Bombay Babu Torviscas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Soumaya89,

Heel erg bedankt voor het reageren en voor de 5 sterren. Het hele team verwelkomt je graag snel weer.

Hoogachtend,

3 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Last minute beslist om hier te komen eten vanwege de goede recensies op Tripadvisor. Chicken curry was heerlijk en de rijst erbij ook. Alle obers waren heel vriendelijk.

Beste KimC4801,

Heel erg bedankt voor het reageren en voor de 5 sterren. We kijken ernaar uit je weer te zien, boek bij ons de volgende keer dat je hier bent en probeer meer gerechten op ons menu! Een grote hallo van al onze medewerkers

Hoogachtend,

19 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik en mijn vrouw hebben heerlijk gegeten. Heel goed restaurant . Vriendelijke bediening, betaalbaar. We gaan zeker nog eens terug

Datum van bezoek: juni 2019
prakashmaher, Director de Relaciones Públicas van Bombay Babu Torviscas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2019

Dear Johnhuiberts,

Thank you so much for commenting and for the 5 Stars.
The entire team will be more than happy to welcoming you back very soon.

Yours sincerely,

15 februari 2019 beoordeeld

Zeer lekker aan een goedkope prijs.Mooi gepresenteerd - verzorgd en zeer hulpzaam personeel. Hebben ervan genoten en komen zeker terug.Vanwege Philip en Christine

Datum van bezoek: februari 2019
prakashmaher, Director General van Bombay Babu Torviscas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 februari 2019

Dear Philip and Christine,

Thank you so much for sharing your experience at Bombay Babu. It makes us very proud to read that you have truly enjoyed your time among us.

We will be more than happy to welcome you back.

Dank u wel en tot ziens :-)

Yours sincerely,

Reizigers die Bombay Babu Torviscas bekeken, bekeken ook

In Bombay Babu Torviscas geweest? Deel je ervaringen!