“Authentiek gevoel”

Geclassificeerd als nr. 24 van 439 Restaurants in Costa Adeje
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonder reservering binnen gelopen met gelukkig nog plek voor 2 binnen. Veel lokale mensen aanwezig. Eten was heerlijk en betaalbaar. We hebben de mango kip curry en de vleesspies gegeten waarbij het laatste op een leuke manier wordt geserveerd. Een aanrader voor mensen die graag iets anders willen eten dan de tentjes langs de boulevard.

Datum van bezoek: september 2019

8 september 2019 beoordeeld

Carlos is een restaurestaurant wat voor ons tot de top behoort.
De bediening, de uitleg en de kookkunst is ons prima bevallen. De staek was prima gegrild en zeer mals, het nagerecht , bananenpai was ook heerlijk .
Zeker een restaurant om terug te keren of aan te raden, de prijzen zijn heel redelijk.
Tip: reserveer !!

Datum van bezoek: september 2019
15 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Je moet even zoeken om het te vinden, maar het is de moeite waard. Geen standaard toeristen menu maar heerlijke gerechten met goede smaak en verse ingrediënten. Een vriendelijke bediening maakt de avond compleet.

14 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een lange wandeling in de bergen, hebben we genoten van een lekkere steak met frietjes en een heerlijk huisgemaakte bananentaartje. Super vriendelijke bediening! Hier komen we nog terug!

7 juni 2019 beoordeeld

Na een dagje op stap heb ik me laten verleiden om mee te gaan smullen bij Carlos.
Wat een aangename verassing, zeer viendelijke bediening en lekker eten.
Had gekozen voor de eend waarbij ongewild de vraag gesteld werd over de bakwijze, men raadde me aan voor de saignant en dit was dan ook zo geserveerd,
We waren met zijn vijven, ieder nam iets anders en alles dik in orde, presentate en smaak. Zien me zeker nog terug

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Carlos bekeken, bekeken ook

Playa de Fanabe, Costa Adeje

In Carlos geweest? Deel je ervaringen!