“Just do it! Delicious”

Keukens: Barbecue, Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon een leuke locatie en super voor vleeseters!!!!
Goede prijs en geweldige bediening. Zeker waar voor je geld.

Gourmetland R, Director Comercial van Restaurant La Brasserie, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juni 2018

Bedankt!!

15 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden vriendelijk naar een tafel gebracht. bij het bestellen gaf de ober aan dat 2 foccacia's teveel waren i.c.m. 2 steaks, dat bleek uiteindelijk ook zo, want ze leveren een pizza formaat foccacia aan. ik wilde graag de T-Bone bestellen, maar dat hadden ze niet meer, er jammer. Zeker gezien het feit dat toen we weggingen na het eten ik 2 T-bones voorbij zag komen voor klanten...
Mijn vriendin en ik hadden dezelfde steak, die van mij was goed te eten, die van haar zat vol zeentjes.

Op zich een redelijke ervaring, het was niet erg druk, maar ik denk niet dat ik hier nog een keer heen ga.

Gourmetland R, Director Comercial van Restaurant La Brasserie, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 april 2018

Bedankt

27 maart 2018 beoordeeld

in onze vakanties eten we bij verschillende restaurants en op basis van onze ervaringen gaan we meestal voor de 2 keer eten bij het restaurant wat we als beste hebben beoordeeld. Dit jaar is onze keuze gevalen op dit resturant.
De keuken is prima, de porties wel soms aan de kant, vooral de mxi vleeschotel.
ook de fajitas met vlees of kip waren prima.
De bediening is vriendelijk en het resturant heeft een goede uitsraling

Gourmetland R, Director Comercial van Restaurant La Brasserie, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 maart 2018

Bedankt! Jouw mening is erg belangrijk...

18 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gegeten, bediening niks op aan te merken. Eten duurde iets langer, maar ik heb de tijd en de omgeving was plezierig. Porties waren niet te groot en niet te klein. Teramisu heerlijk maar die was wel aan de grote kant.

17 februari 2018 beoordeeld

Meerdere malen geweest, maar nog nooit zo onproffesioneel en onbeschoft behandeld. Eerst zeker drie kwartier moeten wachten op het bestellen van ons drankje en vervolgens nog zeker een half uur moeten wachten op het drankje zelf. Vervolgens wil ik de drankjes betalen wat ook WEER een kwartier duurt. Meisje bij de receptie en meisje bij de afwas verschrikkelijk arrogant en staan met elkaar te praten en niks te doen ipv hun gasten te helpen. Ik was behoorlijk geiiriteerd dus dat hoorde ze aan mijn stem. We liepen weg en ik kreeg een handkusje van mevrouw en een middelvinger naar me toe, waarbij gezegt werd: loveyou girl loveyou. Sarcastisch. Nooit meer voor mij! Verschrikkelijk personeel, echt om je voor te schamen!!!

Reizigers die Restaurant La Brasserie bekeken, bekeken ook

Playa de Fanabe, Adeje

Playa de las Americas, Tenerife

In Restaurant La Brasserie geweest? Deel je ervaringen!