“Aanrader”

Keukens: Barbecue, Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
2 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is zeker een aanrader voor zowel 2 personen als grote groepen goede bediening met uitgebreide kaart met goede prijs-kwaliteitverhouding

24 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ga niet eten bij dit restaurant we werden niet eens welkom geheten toen zijn we maar ergens gaan zitten en we zaten nog niet eens moesten we al drinken bestellen dus we zeiden dat we even wouden kijken liep die man gewoon weg na 2 min kwam die weer drinken alsjeblieft wij zo ja doe ma 2 ijsthee liep die weer weg na 10 mij kregen we ons drinken pas daarna eten besteld 2x Classic burger nou die waren gewoon niet te eten vlees was veel Te taai ook nog eens een half uur op moeten wachten terwijl het niet eens druk was daarna hebben we se rekening gevraagd moesten we ook weer ongeveer 10 min wachten ook is hier heel onvriendelijk personeel bij
Dezen raden wij dit restaurant totaal niet aan..

17 juli 2017 beoordeeld

ligging aan strand met zicht op zee,maar dat is enige positieve dat ik erover kan zeggen.Argentijnse gril ,dus vlees besteld maar helft moeten laten liggen wegens niet eetbaar(rundsbrochette).Mijn vrouw had ossehaas in knoflooksaus,suas smaakte alsof ze zuur geworden was.

31 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier een aantal keer cocktails gaan drinken. Het is een mooie tent met een goede prijs. De mojito's waren prima voor die prijs. het rook er heerlijk naar gegrild vlees, vandaar dat we er ook een keer zijn gaan eten. Het vlees van de grill was heerlijk. Minpunt: personeel kwam verder niet vragen of alles naar wens was en kwam alleen aan het begin de bestelling en drankje opnemen. Daarna moet je de hele tijd zelf iemand aanspreken.

8 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was hier buiten aan naar de menukaart aan het kijken, een personeelslid die klanten binnen probeert te krijgt komt naar mij toe en zegt dat ik binnen moet komen ik zeg wacht ik wil eventjes eerst de menukaart bekijken waarop hij mij begint uit te schelden en zegt dat ik maar ergens anders moet gaan eten ! Nog nooit heb ik zoiets meegemaakt ! Schande voor de horeca.

Reizigers die Restaurant La Brasserie bekeken, bekeken ook

Playa de las Americas, Tenerife
Playa de las Americas, Tenerife

In Restaurant La Brasserie geweest? Deel je ervaringen!