Beoordeeld op 1 augustus 2019 via mobiele applicatie

We zijn dit jaar weer in salome geweest
Was weeral een mooie ervaring
Zeer lekker van eten en zeer vriendelijk personeel
Martina een van onze butlers was een zeer aangename persoon om mee te spreken
Overigens alle butlers deden hun best om het naar onze zin te maken
Ik hoop volgend jaar terug te kunnen keren

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 24 april 2019

Wat een prachtig hotel voor volwassenen.Prachtige kamers. Verwarmd zwembad. Infiniti jacucci pool. Zeker vriendelijk personeel. Lekker eten. Gelegen aan het strand.
Zeker mooi en kleinschalig. Vrije toegang tot wellness center.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 15 januari 2019 via mobiele applicatie

Tophotel op een zeer goede ligging op wandelafstand van promenade ! De service vonden wij uitmuntend .Kamers zeer verzorgd en goed onderhouden .Aan het zwembad geen stress om goede ligplaats .Mooi verwarmd zwemdok en tevens mini zwembad met whirlpool .Wij gaan nog terug !

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 13 november 2018

Dit hotel blijft top in Tenerife. Super vriendelijke staff, topligging met ruime en moderne
kamers.
Prachtig uitzicht en nog zoveel meer.
Een aanrader voor wie rust en luxe wil.
Goed gelegen om te gaan wandelen of shoppen.
Veel in de buurt maar toch zeer rustig hotel.

Kamertip: iedere kamer heeft hetzelfde uitzicht. benedenverdieping gemakkelijk om zwembad en terras te bereiken
Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 12 november 2018

Super genoten van de kamer terras zwembad ,zo rustig ondanks een volgeboekt hotel, het was Allerheiligen verlof dus super druk.
En het altijd en overal vriendelijke bediening.
Super lekker gegeten maar dat wisten wij al daar wij al verschillende keten in anthelia verbleven hebben, trouwens ook een tophotel met vriendelijk bediening .

Kamertip: Alle kamers hebben volgens ons een goede ligging, eventueel mensen die wat minder goed te been zijn best kamers op het gelijkvloers vragen
Datum van verblijf: oktober 2018