Beoordeeld op 11 april 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel is zo goed,dat wij er geen reclame voor maken!Anders hebben wij er volgend jaar geen plaats meer,maar ik moet 200 tekens schrijven dus:je voelt je er meteen thuis.Je word vanaf de eerste minuut in de watten gelegd.Alles word voor je gedaan en niets is teveel.Wij willen hierbij het hele team van Grand Hotel Salome bedanken voor een fantastische vakantie.Tot volgend jaar.Oeps,nu hebben we toch reclame gemaakt!!!
Maar dit met alle plezier.

Luc en Carine

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 28 maart 2018 via mobiele applicatie

We verbleven al jaren in Iberostar Anthelia en waren steeds héél tevreden over de service, maaltijden en accommodaties. Het adults only-gedeelte Salomé overtreft deze ervaringen opnieuw. Een vlot & familiaal onthaal, een ruime & moderne suite, een zwembad & tuin om volledig te relaxen, een uitmuntende service op alle vlakken en het gevoel dat je er steeds weer wil terugkeren!

Top-adres op deze bestemming!
Wij keren in augustus al weer terug.

Verbleef: maart 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 13 juli 2017

Het was een zeer aangename verrassing om weer in het Grand Hotel Salome te verblijven. We kunnen alleen maar concluderen dat de renovatie meer dan geslaagd is. De suites zijn ruim en erg gezellig en hebben nog meer comfort. De bedden zijn uitstekend.
De kaart voor de lunch in de Bar Suite is uitgebreid en het eten erg lekker.
Voor ons blijft dit ons paradijsje met zeer goeie vibes en vriendelijke staff.
Bedankt Kim, Alex en Fran voor deze prachtige vakantie en tot een volgende keer !

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 6 juli 2017

We waren blij verrast met het gerenoveerde hotel Salome. Het interieur is omgetoverd in een elegant en licht design met alle comfort van dien. Je wordt gastvrij ontvangen en zoals altijd is de service vriendelijk en het eten uitstekend.
Bij het zwembad is het heerlijk rustig, meer ruimte, voldoende ligbedden en het verwarmde zwembad is super. Een plek om te relaxen en te genieten van nog steeds dat prachtige uitzicht over de oceaan.
Onze complimenten voor assistant manager mevr. Kim van Petegem en haar team. Iedereen is vriendelijk, behulpzaam en attent. Ze doen er alles aan om het je als gast naar je zin te maken. Dat is 100% gelukt.
We hebben genoten van een fantastische vakantie en volgend jaar gaan we absoluut weer terug.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 18 juni 2017

We waren al in Salome geweest voor de verbouwingen en ik moet eerlijk zeggen dat het toen gezelliger was ,de constructie van het gebouw met gebogen onderdelen helemaal wit verven laat iets tegenstrijdig achter, zulke bouwstijl moet niet wit en strak zijn, en het lijkt me iets meer van een bric-a- brac gedoe met die bovenverdieping erop te zetten er klopt bouwkundig iets niet. De kamers zijn wel mooi gerenoveerd ook strak wit maar soit het heeft wel iets. Wij hadden wel pech dat er Duitsers waren die vrij luidruchtiger waren dus weinig echte rust aan het zwembad als zij er ook lagen,jammer voor zulk hotel. Ook het handdoek leggen op de zetels is er een echte plaag je moet bij wijze s'morgens vroeg opstaan om een goede plaats te hebben .Wij zijn niet helemaal tevreden huiswaarts gekeerd er zaten iets teveel foutjes in ,luchtmatras in water -dat handdoek leggen terwijl het reglement zegt dat het niet mag maar men deed er ook niks aan ,bang om beide partijen tegen te krijgen ???

Kamertip: Als het je lukt kamer op dakverdiep ,wij hadden 405 maar dat heeft te maken dat we rust boven alles verkiezen.
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner