“Positief verrast en genoten van het uitzicht op ...”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Reizigersbeoordelingen

deefje201 ...
Knokke-Heist, België
1 beoordeling
“Positief verrast en genoten van het uitzicht op het grote terras!”
Beoordeeld op 6 april 2018 voor een verblijf in maart 2018

Met het goede weer, hebben we kunnen genieten van het grote terras. Alles was nog nieuw en dat was leuk. De persoon die de sleutel overhandigde is zeer vriendelijk en gedienstig. Wij gaan zeker nog terug.

Je leeftijdgroep 35-49
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
9 apr 2018
Bedankt voor de goede beoordeling
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren