“Uitstekend!”

ma 18-1
20:00
Geclassificeerd als nr. 7 van 411 Restaurants in Costa Adeje
25 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker en heel gezellig.. Zeker een aanrader als je in Tenerifé bent.. Vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: september 2020

11 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was heerlijk. Lekkere Currie’s. Ook goede service. Regelmatige check of alles in orde was, super vriendelijk. Top!

Datum van bezoek: februari 2020
10 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke curry met lamsvlees en fenegriek bladeren & naan alles vers, echte aanrader. Kies de house specials.

Datum van bezoek: februari 2020
4 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten. De prijs is oké. De bediening is heel attent. We komen hier zeker terug.

Datum van bezoek: december 2019
30 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Er zijn best veel restaurants met dit type eten. Deze is echt een aanrader. Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Delhi Darbar bekeken, bekeken ook

In Delhi Darbar geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.