Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.894)
Beoordelingen filteren
1.894 resultaten
Waardering van reizigers
488
688
422
162
134
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
488
688
422
162
134
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
5 - 10 van 1.894 beoordelingen
Beoordeeld op 16 april 2016

Het hotel wordt van april tot mei 2016 volledig gerenoveerd en zal dan Suneo Club heten. Onze reisagent was daar blijkbaar niet van op de hoogte, dus in plaats van een gerenoveerde kamer kwamen we in een oude kamer terecht, met renovatie in volle gang op de hoogste verdiepingen. Het hotel heeft echter wel potentieel, goed gelegen en vriendelijk personeel. We willen er na de renovaties zeker nog eens naartoe.

Datum van verblijf: april 2016
Reistype: Reisde met familie
2  Bedank J5712JAtoml
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 april 2016 via mobiele applicatie

Wij boekten een familievakantie voor 12 personen!
Maandag sluit het hotel voor renovatie, maar er werd reeds begonnen terwijl wij er waren!
Een dutje doen in de namiddag was onmogelijk! Wij hadden een tweejarig kleinzoontje mee dat iedere namiddag geconfronteerd werd met een immens lawaai, zodat hij niet kon slapen, ..., voor ons de gevolgen!
Variatie in het eten was ook ver te zoeken!
Trouwens de laatste twee dagen zag je duidelijk dat ze probeerden wonderen te verrichten met al hun restjes!
Vroeg je een gin tonic, dan kreeg je gin met spuitwater, ..., lekker zulle!
Huisdieren waren ook op bezoek, namelijk kakkerlakken!
Wel een heel positief punt:
Onze kleinzoon werd 11 jaar en wij hadden een taart gevraagd!
Ze hadden een tafel volledig mooi gedekt!
De taart was fantastisch!
We kregen een fles champagne, maar die was vervroren!
Deze werd vervangen door twee flessen witte wijn, die zeker veel beter was dan de huiswijn (niet te drinken )!
Maar we vonden het toch fantastisch!
Wij maakten het beste van de reis maar komen zeker nooit meer hier terug!

Datum van verblijf: april 2016
Bedank 900moniquec
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 juli 2011

3juli2011aankomst kamer vol haren en vuil op vloer, bad en wasbak vuil. Afdruk van glazen zichtbaar,bestek met etensresten van vorige gast kamer,bekleding bank vettig gescheurd,Airco kapot in heel hotel,koud eten, vlees wat niet gaar is rauw! Uitgedroogd brood. Plinten vies vitrine toetjes vies koeling werkt niet/ warm houd lampen ook niet. Manager er bijgehaald er veranderde niets!! Personeel werd steeds onvriendelijker. Klacht ingediend bij reisorganisatie met de fotos als bewijs van ons verhaal. Het meubilair is stuk veel kapotte stoelen let op waar je gaat zitten. De hele week11dagen geen scone lakens gehad en de vloer werd nooit geveegd, foto bewijzen dit, 5 A4 vol klachten. Ik ben geen zeur maar hygiene staat bovenaan. Dit is geen 4 sterren dit is 1,5 ster!!!!! veeel plezier heb meegemaakt dat engelse en duitse gasten gelijk mij heeeeel boos waren en ook bij hun reisorganisatie fotos inleverden!!!!!! 14 juli 2011 Vannact terug gekomen ben toe aan nieuwe vakantie. Brig Maastricht.

Datum van verblijf: juli 2011
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank milk1
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 1 september 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Chatur H, Manager van Hotel Playa Real, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 augustus 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Chatur H, Manager van Hotel Playa Real, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken