“Schoon en mooi verblijf.”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Millinger Appartements 3

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Johan S
1 beoordeling
“Schoon en mooi verblijf.”
Beoordeeld op 1 november 2017 voor een verblijf in juli 2017

Mooi schoon huis. In een typisch tirolsdorpje. De eigenaren waren erg gastvriendelijk en behulpzaam.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
2 nov 2017
Thank you so much for this kind review. It was very nice to meet you and we hope we can see you again (without the noise of a buildingsite !)
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren